Ga naar inhoud

Runtimefout


ward01

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn Packard Bell laptop met Windows Vista nog wel opstarten, maar geen verbinding meer maken met internet en voor de rest werken ook tal van andere functies niet meer: krijg bv geen beeld op tv als ik de HDMI-kabel aansluit.

 

Dan heb ik eens proberen terug te gaan met 'herstelpunt maken', maar dan krijg ik ook een foutmelding. Heb vervolgens eens de recovery disk van Vista in de laptop gestoken, maar dan geeft hij ook een error. Wat valt hier nog aan te doen? Rekening houdend dat ik dus zelfs geen connectie met het internet kan maken op dit moment.

 

Alvast bedankt. 

 

 

post-6890-0-44817400-1457876262_thumb.jp

post-6890-0-72587700-1457876266_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt heel waarschijnlijk EasyNote MB65

 

Kan je op deze pagina eens.

Indien je geen draadloos netwerk vind bij netwerkadapter dan op gele teken dat je wel ziet doen.

 

Ik krijg volgende melding als ik op die link klik:

 

Sorry, dat konden we niet vinden!

 

[#103139]

Je hebt geen toestemming om dit forum te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.