Ga naar inhoud

Websites geblokkeerd.


RVRV

Aanbevolen berichten

Hoi RVRV,

welkom op PC-Helpforum.be.

 

Ik heb je een eigen topic aangemaakt, zie ook de forumregels:
 

Wanneer je een bericht post in het topic van een ander lid is het de bedoeling dat je bericht bijdraagt tot het oplossen van het probleem en/of het beantwoorden van de vraag. Heb je zelf een vraag of worstel je met een gelijkaardig probleem dan open je een nieuw topic, zo blijft het forum overzichtelijk en voorkom je verwarring.

 

Is jouw Windows up to date ?

 

Heb je nog (een) andere brower(s) op je PC ? ... zo ja: welke ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het verkeerd plaatsen.

 

Normaal is die windows update toch automatisch in orde.

Ken er verder niet zoveel van;

 

Vandaag kreeg ik ineens het niet openen van google ivm de beveiligingscertificaat.

volgens mij geen andere browers (voor zover ik het weet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, neen staat op 1/1/2002 .

Gisteren bleek dit nog te kloppen zelfs zo goed dat al enkele dag eerder de klok niet meer juist stond en ze niet goed kon krijgen tot gisteren bleek dit allemaal terug in orden.

Vandaag dus niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met je rechtermuisknop op de klok klikt, dan kan je kiezen voor Datum / tijd aanpassen ... blijven de ingestelde waarden niet behouden na een herstart van je PC dan is een volgende stap het vervangen van het batterijtje op je moederbord, meestal is dit een CR2032 batterijtje.

 

56f92d7980aef-CMOS-battery1.jpg

 

Bij een laptop kan deze batterij "ingepakt" zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum was eerst niet aan te passen.

We hebben hem dus open gemaakt en de batterij vonden we en konden er moeilijk bij, maar moeilijk gaat ook.

 

We hebben dus de batterij waarvan je juist nog een liggen hadden, verwisseld.

 

En 't resultaat , de datum kon dan wel aangepast worden en alles WERKT.

 

Heel HARTELIJKE DANK Asus voor deze goede TIP.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan en fijn te lezen dat je probleem opgelost is. ;)

 

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.