Ga naar inhoud

usb schijf doet het niet


Aceruser

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik probeer mijn usb stick te gebruiken (F:) maar iedere keer krijg ik de volgende melding; ''Plaats een schijf of een ander geschikt medium in Verwisselbare schijf (F:)''. Mijn USB stick is aangesloten; ik heb alle 4 usb-hubs geprobeerd. Mijn muis werkt via de usb, dus ik denk dat de aansluitpunten wel werken. De drivers voor de stick worden gevonden en geïnstalleerd, dat wordt rechts onderin aangegeven. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

 

*Ik probeer mijn extreem trage Acer Aspire 5310 te upgraden van Windows Vista naar Ubuntu. Hiervoor heb ik mijn usb stick nodig. Als iemand hieromtrent tips heeft hoor ik deze graag!*

 

Alvast bedankt.

 

Gr. Aceruser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aceruser,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Hoe ziet het er uit in schijfbeheer, wordt de USB-stick daar nog herkend ? ... schijfbeheer bereik je via Start -> Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer.

 

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.