Ga naar inhoud

Microsoft outlook


JJdM

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik gebruikte altijd de klassieke startpagina van hotmail (outlook geworden), nu sinds een paar dagen is dit automatisch verandert, ,op zich geen probleem, maar wat niet meer kan is het automatisch suggereren (saisie-automatique in het Frans) bij het aanmelden ondanks dat het aangevinkt staat. Hebben jullie een oplossing?

Met dank,

JJdM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat dus anno 2016 nog op internet met Windows XP ? 

 

Microsoft beëindigde de support reeds meer dan twee jaar geleden en recent - deze maand - heeft ook Chrome de support voor dit gedateerde besturingssysteem stopgezet.

 

De hoogste tijd dus om over te stappen op een recenter OS, jij ontvangt op dit moment geen updates en geen patches voor beveiligingslekken meer ... niet meer voor Windows en nu ook niet meer voor je browser !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

De hoogste tijd dus om over te stappen op een recenter OS,

Zo als Asus zegt ... XP zou ik zeker niet verder gebruiken,toch zeker als je op internet gaat!!! wil je één gratis OS....

Neem hier en hier eens kijkje.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

ik heb altijd horen zeggen dat Linux een zeer moeilijke browser was, enkel voor gevorderden.

Linux is wel geen browser...maar één systeem!!!

ZorinOS9 lijkt echt waar op XP!

Je kunt Zorin eens testen met USB stick of dvd.

Weet je iets niet kun je vragen stellen in het Linux onderdeel!

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.