Ga naar inhoud

uBlock Origin 1.6.8


Gast

Aanbevolen berichten

ik gebruik sinds gisteren deze adblocker in plaats van adblock plus en deze werkt inderdaad beter, zoals al aangegeven op verschillende websites, ik zou alleen wel graag een liefst nederlandstalige handleiding willen vinden om hem eventueel nog beter af te stellen, ik heb die tot hiertoe niet kunnen vinden, kan er iemand helpen hierbij ? Ik gebruik Firefox als browser.

post-6732-0-70024600-1460832751_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niks bijstellen want het is standaard prima in orde.

Je kan altijd instelling klikken en dat is 100% Nederlands maar dat is enkel nodig als ABP zicht vergist maar dat ben ik nog niet tegen gekomen.

 

Let op: er zijn nu al pagina die weigeren een video af te spelen enkel en alleen omdat je met ABP gebruikt.

Een voorbeeld is belang van Limburg.

Want er bestaat geen ABP voor Edge en dan werkt de video wel.

 

Trouwens je mag al blij zijn dat zoiets bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet het, maar heb jij dan alles standaard laten staan of hier of iets aan gewijzigd/verbeterd,  de gebruikte termen in deze menu's zeggen mij niet zoveel, ook bovenaan in de browser zellf als je op het embleemje  klikt krijg je enkele andere kleinere euh empleempjes zeg maar in die menu (bv soort van druppelteller, bv als je over ander empleemje klikt krijg je aanduiding cosmetische filters in of uitschakelen en die termen zeggen me niet zoveel, of staat standaard dan alles aan en als je erop klikt en er komt zijn rood kruisje op zeg maar dan af, vind deze tool ook stukken beter dan adblock plus, zoals gezegd wat verder opgezocht en meerdere websites bevestigen dit, oa security.nl, of in bv tijdschrift Chip, dit is natuurlijk het voornaamste, ik wou alleen wat meer kennis verkrijgen hoe je hem eventueel verder nog beter kunt afstellen, hartelijk dank trouwens vor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ook zijn anti tracking mogelijkheden zijn beter, er staan er blijkbaar al standaard ingesteld,we zullen hem dan maar op standaard instellingen laten staan hé, iedereen bedank voor de info

post-6732-0-54884500-1460884868_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft de cache niet te ledigen, maar je kunt het doen als je dat wil. "Filterlijsten automatisch bijwerken" staat aangevinkt in de schermafbeelding van de vraagsteller.

 

Ik heb zelf bij 'Advertenties', 'Privacy' en 'Malwaredomeinen' alles aangevinkt.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.