Ga naar inhoud

iTunes herstellen, verwijderen of opnieuw installeren.


xWeZeLx

Aanbevolen berichten

Hallo,
 

Ik heb een windows 10 computer en probeer iTunes opnieuw te installeren.
Dit heeft ooit gewerkt op de computer, maar ik wilde het verwijderen en jammer genoeg in de verkeerde volgorde! (dit heb ik pas achteraf ontdekt)

Op mijn laptop (windows 7) heb ik dit probleem ook eens voorgehad, toen heb ik bij Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen, de iTunes, bonjour, apple mobile device support, apple software update, apple application suppert 32 + 64 bit, op herstellen gedrukt. Toen kon ik dit op mijn laptop wel weer installeren.

Helaas werkt dit niet op windows 10. Als ik het probeer te verwijderen, dan komt na herstart van de computer het apple product van iTunes er weer op. iTunes zelf krijg ik niet verwijdert of herstelt.
Met de iTunes6464Setup.exe krijg ik het ook niet geinstalleerd.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

MVG

post-33686-0-35720700-1461690959_thumb.p

post-33686-0-70512100-1461690961_thumb.p

post-33686-0-20581000-1461690963_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo stegisoft,

Als ik Revo Uninstaller installeer en ik open het, staan een paar programma's van iTunes er niet bij.
Maar in Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen, staan ze er wel in.
De programma's die er niet bij staan (bij Revo Uninstaller) zijn:

Apple Application Support (64-bit)
Apple Mobile Device Support
Bonjour
iTunes

Moet ik de geen die er wel in staan al verwijderen of iets anders proberen zodat ik iTunes, Bonjour enzo wel krijg om te verwijderen?
Ik moet wel meedelen dat ik de gratis versie gedownload heb, of moet ik de pro proberen?

Groetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft, kan je iets duidelijker zijn?
Ik heb Revo Uninstaller Pro geinstalleerd, ik wil iTunes verwijderen en ik kreeg terug de foutmelding.
Ik heb het programma grondig laten zoeken naar iTunes registers en die heb ik ook verwijdert.
Nu staat erbij dat ik ook Eveything moet installeren.
Dit heb ik ook gedaan, gezocht naar de termen Apple & iPod, maar hij vind echt heel erg veel, is het de bedoeling dat ik alles verwijder dan?
Ik hoop gewoon dat ik niet al te veel verkeerd ga doen zodat iTunes nog op de pc kan... En dat ik geen andere programma's kwaad doet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

ik heb Revo Uninstaller Pro gestart en heb alles met succes kunnen verwijderen.
Mijn volgorde van de verwijdering was dit:
Apple Application Support (32-bit)
Apple Application Support (64-bit)
Apple Mobile Device Support
Apple Software Update
Bonjour
iTunes

Met iTunes was het even bang afwachten aangezien hij erg veel registry vond hierbij.
Ik heb op "alles selecteren" gedrukt en dan verwijdert.
Daarna heb ik de computer herstart en alles was uit Programma's en onderdelen.
Ik heb iTunes terug geïnstalleerd en dit ging ook prima.

Nu werkt hij weer!

Bedankt, stegisoft.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.