Ga naar inhoud

foutcode 0xc000021a


pelle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Dasle opende dit topic

Topic heropend op vraag van de TS

Bijkomende info ontvangen via PB

Quote

k heb een abonnement bij Ziggo.

Maar wat kan ik doen aan het feit dat heel veel programma's weg zijn en niet meer opnieuw te downloaden. Krijg foutmeldingen als 0x80040800. 

 

aangepast door Dasle
extra info
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nee dat denk ik niet. Het gaat om mailberichten die ik archiveerde in een persoonlijke map. Volgens mij wordt het bericht dan opgeslagen op de harde schijf van mijn notebook. Maar ik kan het mis hebben want zoals ik al zei ik ben niet echt thuis in de digitale wereld. De vraag is dus, klopt mijn veronderstelling? Zo ja waar vind ik dan die berichten op mijn harde schijf? En hoe open ik ze? Ik krijg immers het programma live mail niet meer gedistilleerd want dan krijg ik een foutcode 0x80040800

aangepast door pelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

als ik naar c gaat komt documents en settings niet voor. Toch staat de mail her en der verspreidt op mijn laptop, want ik heb een paar teruggevonden maar die krijg ik dan alleen met zoeken in beeld. Waar ik voornamelijk mee worstel is dat ik live mail niet meer geïnstalleerd krijg, want dan is het probleem wellicht opgelost of krijg je dan niet automatisch ook het mapje persoonlijk archief terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, pelle zei:

Uhh snap ik niet hoezo verwijderen via configuratiescherm? Krijg het programma juist niet geïnstalleerd.

 

Bij dit voorstel ging ik er vanuit dat er nog een oude versie aanwezig was op de PC en dat dit de oorzaak was van de installatieproblemen. Is dat niet het geval ? Zit er geen WLM onder de software ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.