Ga naar inhoud

Gold Digital externe harde schijf


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraag over mijn Gold Digital 2.5 memory station die ik een jaar geleden heb aangeschaft, ik heb deze harde schijf maar 1 keer gebruikt tot nu.

De site van Gold Digital bestaat niet meer en je vind helemaal niks op het internet over dit merk/harde schijf.

 

De harde schijf wordt op geen enkele PC herkend, ik heb dit getest op 3 verschillende computers en op allemaal geven ze dezelfde fout dat windows de harde schijf niet herkend maar op 1 computer heb ik hem wel aan de praat gekregen: Als ik de USB half in de computer steek werkt de harde schijf opeens en als ik hem er verder induw opeens terug niet meer. (ligt dit aan de usb kabel)?

 

De enige site waar ik nog iets vindt over deze harde schijf: http://reclameblog.com/gold-digital-1-tb-externe-harde-schijf-voor-e-5495.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vond niets op het net... maar wat zoeken leverde me dit op:

 

Link - en daar vind je oa op: "Accessoires bijgeleverd: USB-kabel 3.0, snelle installatie-gids, link naar de WD SmartWare Pro backup software trial versie" - wat me wijst in de richting van: het is een schijf van Western Digital... ?

En staat daar rechts zelfs nog een mailadres bij: "Indien je na de aankoop vragen hebt, neem contact op met de partner via dan@gold-digitalstorage.com ."

 

En hier vind je de specificaties ervan

 

 

Kwam ik toevallig (nu ja) terecht op:

http://www.commentcamarche.net/forum/affich-31822186-disque-dur-gold-digital-non-reconnu

(hier hebben ze hetzelfde probleem: ze wordt niet herkend - èn er staat bij: Résolu >> opgelost dus)

de moeite om dit eens te bekijken denk ik

 

 

Ook vond ik deze afbeeldingen nog - en de eerste foto spreekt al van Gold Digital van Western Digital.

 

Je hebt dus nog richtingen om te gaan zoeken - maar 'k zou die Franse oplossing eens uitproberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vond niets op het net... maar wat zoeken leverde me dit op:

 

Link - en daar vind je oa op: "Accessoires bijgeleverd: USB-kabel 3.0, snelle installatie-gids, link naar de WD SmartWare Pro backup software trial versie" - wat me wijst in de richting van: het is een schijf van Western Digital... ?

En staat daar rechts zelfs nog een mailadres bij: "Indien je na de aankoop vragen hebt, neem contact op met de partner via dan@gold-digitalstorage.com ."

 

En hier vind je de specificaties ervan

 

 

Kwam ik toevallig (nu ja) terecht op:

http://www.commentcamarche.net/forum/affich-31822186-disque-dur-gold-digital-non-reconnu

(hier hebben ze hetzelfde probleem: ze wordt niet herkend - èn er staat bij: Résolu >> opgelost dus)

de moeite om dit eens te bekijken denk ik

 

 

Ook vond ik deze afbeeldingen nog - en de eerste foto spreekt al van Gold Digital van Western Digital.

 

Je hebt dus nog richtingen om te gaan zoeken - maar 'k zou die Franse oplossing eens uitproberen

Bedankt voor je uitgebreid antwoord, ik ga proberen te e-mailen maar ik denk dat dit e-mail adres niet meer bestaat want het domein staat te koop dus het heeft eigenlijk geen nut.

 

Het frans ding ga ik sewes is uitproberen en ik zal posten of dit gewerkt heeft en die afbeelding met da van Western Digital dat is gewoon een advertentie van Western Digital dat op die webpagina staat Gold Digital is een apart rommel merk dat hoogstwaarsschijnlijk failliet is

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link van Stegisoft uitgeprobeerd?

 

enne: heb je hem (zie je beginbericht) telkens geprobeerd met dezelfde usb-kabel ? (want als ik het zo lees, lijkt het me aan de verbinding te liggen - 't kan natuurlijk ook aan de usb-uitgang van je schijf-zelf liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link van Stegisoft daar ben ik ook niks mee want de schijf wordt niet herkend in schijfbeheer volgens mij ligt het niet aan de usb kabel zoals ik hier lees:

 

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-update/no-driver-windows-8-for-usb-mass-storage-gold/36f15ef5-e7df-4ef4-a9fc-ef12a81dce7d

 

want de schijf werkt wel degelijk als ik hem in 1 van mijn computers half in de usb poort steek.

 

Er zijn nog mensen met net hetzelfde probleem maar dat is het enige wat ik nog heb gevonden volgens mij is dit zo goed als hopeloos.

aangepast door jasperjasper1132
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.