Ga naar inhoud

afzender van spam


Aanbevolen berichten

sedert enkele weken wordt ik overstelpt met spam van ... zonder dat ik me ooit aangemeld heb op deze site

is er een mogelijkheid om te voorkomen dat ik nog mails ontvang van deze site?

 

(site-adres maar weggenomen)

aangepast door fritzthefox
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Passer

Geplaatste afbeeldingen

Probeer dit even:

re. klikken op zo'n bericht  >  regels  > regel maken

 

dan krijg je een venster met van alles in - en dat laat je ongemoeid - maar rechts onderaan staat: Geavanceerde Opties.

 

dit klik je aan

dan krijg je Welke voorwaarden wil je controleren?  en hier bovenaan staat dan voor jou: afkomstig van ... (de site die je weg wil) - KLIK die optie AAN (andere opties laat je blanco)

verder met Volgende

dan krijg je Wat wil je met het bericht doen? - daar heb je de optie bij Bericht Definitief Verwijderen - dit vink je aan

verder met Volgende  -  dan krijg je de vraag: zijn er uitzonderingen - hier niets aanklikken (want je wil gewoon àlles van die site kwijt)

 

tenslotte krijg je het venster: instellen van de regel voltooien - die is wel duidelijk denk ik. (even doornemen desnoods)

 

en dan bevestigen.

 

op die manier zou je er in de toekomst niets meer van mogen zien.

 

succes!

 

Edit: dit geldt voor outlook 2013 - heb je een andere versie dan moet je even zelf je weg zoeken

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, sorry, 'k dacht dat je het onder OUtlook gepost had - het tegendeel is waar... ( 'behalve outlook')

 

euh... wil je het van je webmail van telenet af?

 

dat kan: klik ook daar rèchts op zo'n bericht, kies in het vakje erna op Regel en je krijgt dit waar je mee aan het werk kan:

 

post-20315-0-15653400-1463843728_thumb.j

 

Achteraf kan jij je regel verwijderen/wijzigen/bekijken via Instellingen (bovenaan naast Agenda)

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bij mijn plaatje in post 4 'verwijderen' ingesteld en bij 'Van' de site ingegeven ?

 

post-20315-0-00411200-1463905394_thumb.j

 

Dus:

1. bij Regel geef je een eigen gekozen naam in voor die regel

2. kies voor Willekeurige

3. eronder: kies voor 'komt exact overeen met'

4. waar in het plaatje aaaa staat, vul je (correct ! ) het adres van die site in

5. mogelijk staat onder die eerste regel (met VAn, komt exact, ...) nog een tweede regel: die wis je met het - teken ernaast

6. Voer volgende acties uit: instellen op Verwijderen (zie plaatje)

 

afsluiten met OK

 

en dat zou moeten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.