Ga naar inhoud

Mahjong in Windows10


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

:( Ik weet niet of ik op het juiste forum zit maar toch mijn vraag.
Op onze laptop (windows7) stond er in  'ontspanning' het spelletje(s) Mahjong Titans.
Daarop speelden onze twee kinderen met een serieuze verstandsbeperking zeer graag op.
Het was simpel van opbouw en het werkte vlot wat zeer goed was.

Nu is de laptop omgetoverd naar Windows10 en daar vinden ze dit natuurlijk dit niet meer op. Of toch?
De vraag is kan dit simpele spelletje daar terug op geplaatst worden? 
Dit moet toch mogelijk zijn? Dit was voor hen het enige die op de laptop altijd gespeeld werd.
Ik vind dit zeer spijtig dat Windows10 daar geen rekening mee heeft gehouden of ben ik verkeerd?

Wie van de Spelletjes-fanaten kan mij en speciaal voor de gasten helpen? liefst simpel houden aub.

:)Vriendelijke dank  

djdanvan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@djdanvan

Ik heb uw topic verplaatst naar het forum Andere software.

Ik weet niet welke mahjong titans versie het is, maar zag in Microsoft Store dat er een versie mahjong titans is geschikt voor Windows 10 dat kunt downloaden.

Maar wellicht kunnen Windows 10 kenner(s) u verder wegwijs helpen met het vinden van de reeds aanwezige mahjong titans op uw laptop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

PCH, 

Dank U, ik heb de oplossing ivm de spelen gevonden in bovenstaande info.

Nu sinds mijn computer op Windows10 draait nog twee andere problemen.

1) Als ik de computer afsluit op de aangewezen manier 'start/Aan-Uit/afsluiten' start hij automatisch na afsluiten terug weer op.
Wil ik de PC volledig afsluiten moet ik blijven drukken tot hij uitgaat.
dit is toch niet normaal?

2) Mijn Lazer printer HP 1525nw werkt maar ik kan de densiteit van de kleuren  (meer bepaald zwart) niet meer aanpassen
In het systeem onder HP staat er een snelkoppeling naar Toolbox FX maar dit is blijkbaar niet geïnstalleerd, niets gaat daarvan open.
voordien kon ik via de Toolbox de kleuren edm aanpassen. Ik heb dit nodig om sjablonen voor elektronische printen-plaatjes te maken.

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@djdanvan

14 minuten geleden, djdanvan zei:

1) Als ik de computer afsluit op de aangewezen manier 'start/Aan-Uit/afsluiten' start hij automatisch na afsluiten terug weer op.
Wil ik de PC volledig afsluiten moet ik blijven drukken tot hij uitgaat.
dit is toch niet normaal?

Heeft wellicht te maken na een update van Windows 10 dat een instelling is gewijzigd, voor meer informatie kijk even bij zie deze link , en voor een mogelijke oplossing zie bij die link ☞  4e post van Maxstar.

577f799ae5c22-Schermafbeelding_2016-07-0

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, volgens mij is dit wel standaard maar mogelijk een oplossing

Rechts onderaan op vergrootglas en dan Geavanceerde systeeminstellingen typen

Klik op onderste instelling en daar vink je computer automatisch opnieuw opstarten uit.

 

Maar kijk eerst in de bios zoals deze pagina aanstaat want dat moet uit.

Als de HP driver installeerd is verwijdert dan in Configuratiescherm / programma en onderdelen.

Download van deze pagina HP LaserJet Full Feature Software and Driver en installeert het

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

PCH,

Ja er waren nog al veel problemen met de update van Windows10.

Na veel uren zoeken en proberen zijn er nog tal van andere problemen bijgekomen tot ik er genoeg van kreeg.

Terug weer naar de FABRIEKSINSTELLINGEN Windows 7 geplaatst alle updates geïnstalleerd (niet deze naar Windows10) en alles werkt terug weer zoals het in het verleden is geweest.

Soms heeft men eens genoeg van het laatste nieuw  dat men terug grijpt naar het oude. 

PCH? Toch alvast bedankt voor de info.

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.