Ga naar inhoud

Herbenamingen van mijn USB-poorten na update?


Custard

Aanbevolen berichten

Uit grote curiositeit heb ik de pc eens terug opgestart... nu is die SYSTEM F schijf verdwenen...

Sla me als ik dom ben, maar.. hoe kan dat?

 

M'n 2 andere externe hd's hebben terug een andere benaming gekregen. Normaal is dat F en G en nu G en H. Als dit telkens gaat veranderen heeft het op de duur geen zin dat ik een mediaplayer op de pc heb staan.

aangepast door Custard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een hele wondere wereld :hmmmm:

Euhm ja..had mijn vorige reactie even aangepast maar inderdaad, als m'n schijven blijven veranderen van schijf-naam is het totaal niet plezierig om nog met een mediaplayer te werken. Telkens scannen en herscannen. Mappen die moeilijk doen na verloop van tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het iets te maken hebben dat deze 2 schijven op een powered USB hub zijn aangesloten zijn?

Een tijd geleden heb ik dat ding gekocht en dat werkt prima. 2 hd's aansluiten, knopje ON en maar 1 USB-poort ingepalmd op de pc. En die worden dan F en G genoemd op de pc. En dit is al toch een lange tijd dat het werkt. Tot nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij microsoft weet je nooit waarmee je problemen te maken hebben.

Je kan eens proberen om de usb poorten te resetten.

 

Koppel alle usb apparaten los behalve de muis (en eventueel het toetsenbord)

Ga naar apparaatbeheer.
Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.
Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.
Herhaal dit voor alle usb controllers.
Sluit  apparaatbeheer af en herstart de pc.
De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

 

Sluit na de herstart de usb apparaten weer aan en controleer of ze correct werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.