Ga naar inhoud

Toshiba Satellite loopt vast help!


tigo

Aanbevolen berichten

Hallo ik zal mezelf even voorstellen. Ben Tigo 16 jaar oud en heb een probleem met een Toshiba Satellite laptop van me broer hij heeft die laptop pas 1 jaar ongeveer voor zijn school voor de zomervakantie bleek die kapot te zijn dus we hebben hem laten maken bij een computer store. het  1e probleem was als ik de laptop aanzet liep die vast naar 5 minuten ongv of eerder maar ik kreeg gewoon zwart scherm en liep vast dus de power knop inhouden en opnieuw opstarten enz.. dus we hebben m laten maken en het was blijkbaar de moederbord die kapot of te vochtig was ofzo iets. omdat me broer de laptop in zijn tas altijd had als hij fietste naar school. maar dat probleem is nu opgelost dat doet die niet meer omdat we een nieuwe moederboard hebben. maar nu heb ik een ander probleem wil dus blijkbaar in de zomervakantie met me neefje spelen (games) op de laptop. want die laptop heeft toch wel betere specs dan mijn pc. maar me broer en ik hebben heel lang niet meer aangeraakt die laptop in de zomer voor dat jullie denken dat ik of me broer er een virus op hebben gedaan ofzo. maar als ik de laptop opstart loopt die binnen 5minuten vast ongv dan loopt de muis vast en ik kan niks meer dus moet m dan opnieuw opstarten en dat was het. oja en hij vraagt elke keer voor een update dat ik naar pc instellingen moet en dan naar update moet gaan maar als ik daar op klik en klik daarna op zoek updates. dan blijft die zolang zoeken tot de laptop weer vast loopt hij kan denk niks vinde.

 

dat is mijn probleem sorry voor een lap text kan niet zo goed uitleggen. hopelijk kan toch iemand mij helpen.

 

gr, tigo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hey Tigo, ik heb hetzelfde probleem met mijn toshiba satellite en de windows update.

Ik kan windows update ook niet stoppen.  Ook niet handmatig.

Met gevolg dat mijn hele eventvwr volstaat met errors en ik geen windows update meer kan uitvoeren.

 

Ik volg je bericht even en hoop dat er iemand reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.