Ga naar inhoud

Blauw scherm en steeds herstarten Windows 10


jp6656

Aanbevolen berichten

Na verwijderen map met een visuele harde schijf (Nikon D7100) maar leeg en aangemaakt door Windows 10 zelf denk ik??

Is het probleem van het blauwe scherm en mededeling wegens gevonden fouten moet U PC opnieuw opstarten en onderaan dan verschijnt << wanneer u terug internet verbinding hebt ga naar http://windows.com/stopcode >> PFN LIST CORRUPT

Na +/- 20x opstarten blijft mijn bureelblad al iets langer open, maar na aanklikken van een icoon niet lang genoeg om iets te doen voor hij opnieuw blauw scherm, zelfde mededeling en opnieuw opstarten en dit nu toch al +/- 45x. Geprobeerd met herstel DVD van mijn Medion Laptop terug naar fabrieks instelling en Windows 8.1 te gaan,

maar herkent dit blijkbaar niet. Hopelijk kan hier iemand mij op weg helpen dit op te lossen. Voorheen na upgrade Windows 8.1 naar Windows 10 Home nooit problemen gehad.

MVG. JP6656

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, jp6656 zei:

Na verwijderen map met een visuele harde schijf (Nikon D7100) maar leeg en aangemaakt door Windows 10 zelf denk ik??

JP6656,

welkom op PCH !

 

Kijk, wat je hier schrijft snap ik niet: wat is een visuele harde schijf?  (gezien de omschrijving denk ik dat je het over een fototoestel hebt, dat je even aan je systeem aansloot?)

"en aangemaakt door Windows" : wàt werd er door Windows aangemaakt? Bedoel je dat die 'Nikon' bij het aansluiten in je verkenner verscheen?

 

10 uren geleden, jp6656 zei:

Is het probleem van het blauwe scherm en mededeling wegens gevonden fouten moet U PC opnieuw opstarten

Dit begrijp ik ook niet goed: je krijgt een blauw scherm?

Zo ja: wanneer krijg je dat? Bij het opstarten of wanneer? - en kan je er eens een plaatje van maken (vooral het nummer is belangrijk: 0X800576 bijvoorbeeld)

10 uren geleden, jp6656 zei:

wanneer u terug internet verbinding hebt ga naar http://windows.com/stopcode >> PFN LIST CORRUPT

is dit de foutmelding die erbij staat wellicht?
 

Zit nu bij het opstarten nog een cd/dvd in je lade èn zit er nog een usb-stick aan je computer (laptop? Desktop?) ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die map met icoon HD is aangemaakt door recovery om verloren foto's terug te halen denk ik, maar koste heel wat moeite om ze te verwijderen en bij de volgen opstart van mijn

Medion Laptop MD 98545 kwam het probleem van die foutmelding!!!

Sorry voor mijn laattijdige reactie maar doe steeds nachtdienst.

Hierbij enkel genomen foto's deze morgen, mvg JP

Scherm 1.jpg

Scherm 2.jpg

Scherm 3.jpg

Scherm 4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.