Ga naar inhoud

telenet-hotmail-yahoo mail


nine

Aanbevolen berichten

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
     

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, nine zei:

hoop dat ik het goed gedaan heb...is puur chinees voor mij maar wel met iemand als jij die het klaar en duidelijk uitlegt... alvast bedankt voor die fantastische hulp

 

Perfect uitgevoerd ... alle rotzooi zou nu van de PC verwijderd moeten zijn. Nu mag je nog alle gebruikte tools verwijderen met Delfix (zie hieronder) en dan zijn we helemaal klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

 

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, nine zei:

ik doe het toch even bij want ik ben een beetje in de war, ik heb juist die java erop moeten zetten als ik het goed voorheb en nu doet dit progje hem er terug af...of zie ik dat verkeerd???

 

Neen, dat is correct bekeken. Java is niet meteen een betrouwbaar programma, reden waarom Delfix dit nu ook zal verwijderd hebben. Afhankelijk van wat je doet met de PC heb je Java niet altijd nodig. Laat het dan ook even zo ... en mocht er ooit een toepassing naar Java vragen, kan je hem nog steeds opnieuw downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe psp beeldbewerking en speel zoekspelletjes en m'n man kaartspelletjes...

 

ik download dan wel de laatste nieuwe versie denk ik dan?

 

alvast bedankt voor al je hulp en je geduld want een leek is niet altijd prettig om mee samen te werken, ik doe m'n best om wat bij 

te benen, maar ja, ben niet meer van de jongste hé

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, nine zei:

ik doe psp beeldbewerking en speel zoekspelletjes en m'n man kaartspelletjes...

 

ik download dan wel de laatste nieuwe versie denk ik dan?

 

Dan kan je inderdaad best de meest actuele JAVA opnieuw downloaden (zoals hoger aangegeven).

 

En ... je mag best tevreden zijn over de manier waarop je dit zaakje hebt afgewerkt. Dat is - ondanks het feit dat dit voor jou misschien anders leek - vlotjes gegaan. Al onze medewerkers - en ik dus ook - trachten de problemen van iedereen (jong of oud, onervaren of ervaren, ... ) op te lossen en daar zijn we hier prima in geslaagd. Proficiat, dus :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.