Ga naar inhoud

pc blijft hangen op start scherm


Senneke

Aanbevolen berichten

hallo ik weet niet of dit hier past ik denk het wel want ik denk dat mijn harde schijf het begeven heeft:

> bij het opstarten blijft je systeem hangen op het windowslogo

> kies je voor Herstellen, dan lukt dit een tijdje, maar valt je pc terug op een zwart scherm + een inlogscherm zonder de nodige veldenkeuzes

 

( ik had graag gehad dat deze pc herstelt zou zijn want ik zou de laptop gebruiken om mijn kerstlichtjes aan te sturen dan hebben we in de living toch nog een desktop pc het op de bureau )

vriendelijke groeten senne 

 

(topic iets overzichtelijker gemaakt - maar je bedoeling was wel goed natuurlijk - Ook verplaatst naar Windows 7 Passer)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aja sorry voor de vele reacties hoor dacht hoe meer info hoe beter het gaat over Windows 7 en bij het normaal starten herhaalt het opstarten elke keer opnieuw nooit tot aan het inlogscherm en bij herstellen blijft hij idd op het inlogscherm steken zonder dat ik kan inloggen alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Senneke,

gezien er nog niet veel antwoord kwam doe ik even een poging ('k heb zelf nooit de 7 gehad)

 

Je hebt een 7-install-cd? Ik zou die dan gebruiken om van daaruit een hersteloperatie te doen - 'k denk dat dit normaal zou moeten lukken

 

Wat je ook kan doen: opstarten in veilige modus en een herstelpunt terugzetten (misschien eerst dit proberen)

 

maareuh.. wat gebeurde er met je systeem even voor dit gebeuren?  Want mogelijk is je schijf nog goed en ligt het ergens anders aan?

Dus: heb je ervoor iets aan je systeem veranderd? (zowel qua hardware als wat betreft software)

 

Misschien dat je ook je schijf aan een andere computer kan hangen en ze van daaruit kan proberen te benaderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

passer,

ik heb geen install cd,opstarten in veilige modus werkt ook niet maar kgaat nog eens proberen straks om een herstelpunt te benaderen. 

en dit was het probleem al van in het begin dat hij blijft hangen maar een  vriend ging het eens proberen en lukte ook niet 

ik heb zelf niets veranderd aan mijn systeem 

en hoe doe je dat die schijf aan andere pc hangen ik heb enkel nog mijn laptop nu

 

 

en passer..... bedankt om te reageren want er is idd niet veel reactie hé 

grts senneke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

schijf aan een ander systeem hangen is niet eenvoudig als je het nog niet deed, Senneke.

 

En hoe: je hebt geen installatie-cd, de laptop gekocht met de 7 erop en je kreeg er geen cd bij?

We hebben het toch over een legale windows 7 ?  (je hebt de installatiecode, registratiecode toch? - staat die niet op een klever op je laptop of zo?)

 

Als je die hebt, kan je zelf een installatie-cd maken via deze site: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows7

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Senneke zei:

ik kan zo geen cd maken op usb zeker want ik kan geen cd's branden

ja, dat snap ik wel, maar kan je het niet bij een vriend of zo branden?

 

Verder wordt hier  over die fout gesproken, misschien vind je er tips in?

 

Enne: je hebt toch geen sticks in je usb-poorten steken?  (zo ja: haal die er eens uit?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.