Ga naar inhoud

pc start niet op na update


bossie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb een pc hp Compaq en sinds er vorige maand een update is uitgevoerd (die extreem lang duurde) heb ik het volgende probleem. wanneer ik de pc stat knop induw verschijnt het compaq logo en beginnen de bolletjes te draaien. echter daarna word het scherm volledig zwart en gebeurt er niets meer. ik hoor wel de ventilatoren en harde schijf draaien. ik heb al geprobeerd met andere topic's te lezen waarin dan vermeld staat, start op in veilige modus en probeer systeemherstel en dergelijke. ik geraak doormiddel van de f toetsen in het recovery menu maar als ik de combinatie in opdrachtpromb ingeef voor veilige modus en daarna opnieuw opstart is er geen resultaat. als ik systeemherstel prober zegt hem dat er geen opgeslagen punt is, als ik computer herstellen klik geeft hem aan dat dit niet mogelijk is. zelfs terugzetten naar fabrieksinstellingen geeft hij een fout aan. wie kan mij helpen mijn pc terug aan de praat te krijgen? mvg Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey Nick!!

Ik heb iemand gevonden met een soortgelijk probleem waarvan mijn uitleg perfect bij jou past: Ik zou een cd-rom aanmaken en zo je computer resetten. OPGELET!! AL JE BESTANDEN WORDEN HIERDOOR OOK VERWIJDERD!! DEZE KAN JE ERAF LATEN HALEN IN EEN COMPUTER WINKEL VOORDAT JE JE COMPUTER RESET!!!

Hieronder een link naar dat soortgelijk probleem:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.