Ga naar inhoud

Totaal nieuw beeld foto,s


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist voor het eerst foto,s van mijn telefoontje  naar ,, mijn afbeeldingen ,, gestuurd .

Wat schertst mijn verbazing dat  ik een totaal andere presentatie van mijn afbeeldingen krijg te zien .

Ik weet niet of de oorzaak nu mijn telefoon is ?

Ik weet ook niet meer welk programma ik hier voor had , alleen dat als ik in een map op een foto klikte , dat ik deze dan vergroot  kon bekijken .

En kon ik op diavoorstelling klikken en dan kon ik lekker achterover leunen mijn foto,s bekijken .

Hoe krijg ik dit weer op de rails ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De telefoon is nog een gewoon bejaard Samsung GT - C 3520  met een ,, klapdeksel ,,

Ik werk met Internet Explorer

Ik heb de foto,s van de telefoon naar de laptop ( HP ) gehaald door een kabeltje aan ter sluiten

En toen de foto,s op de laptop waren weer afgekoppeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een aanvulling op de tekst van falstring:

Klik in de map afbeeldingen met de rechter muisknop op een afbeelding > kies Openen met... Als je dan direct al Windows Live Photo Gallery  ziet staan, dan klik je daar NIET op. (Als je wel direct op Windows Live Photo Gallery zou klikken, dan wordt alleen die ene keer de foto geopend met Windows Live Photo Gallery. Maar een volgende keer niet.)

In plaats daarvan klik je onderaan op Kies een andere app.

Je krijgt dan een nieuw venstertje. Kies daarin pas voor Windows Live Photo Gallery, zet een vinkje voor 'Altijd deze app gebruiken voor het openen van .jpg bestanden', en klik dan pas op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het je enkel gaat om een diavoorstelling, dan zou je de app Foto's eens moeten proberen. Volgens mij is jouw besturingssysteem Windows 10. Klopt dat?

De app Foto's zit standaard in Windows 10.

Ga die app eens proberen. Klik met de rechter muisknop op een van de foto's uit een map en kies dan Openen met... >  Foto's.

Wanneer die foto geopend is in de app Foto's, klik je op het pictogram diavoorstelling:

580de1ab50ae6-Diavoorstelling_app_Foto_s

 

Bekijk dan eens of die diavoorstelling je beter bevalt.

Om de diavoorstelling te stoppen, druk je op de Esc toets op je toetsenbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.