Ga naar inhoud

Problemen na windows update


HVA

Aanbevolen berichten

Sinds vorige week is mijn pc terug na het installeren van een nieuwe harde schijf. Sinds hij terug is heb ik al enkele problemen ondervonden. De snelheid is er volledig uit. Het laden van pagina's kan soms lang duren. Momenteel heeft hij een Windows update gehad en blijft hij hangen op een blauw scherm met de tekst "Bezig met functies 100% voltooid schakel de computer niet uit" en dit toch al een 2-tal uur. Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hva,

Ik zou hem eens een nachtje gewoon laten opstaan en kijken wat hij morgenochtend zegt. Als hij dan nog steeds vast zit kan je niet anders dan toch uit en terug aan zetten!

Veel succes!

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, HVA zei:

Sinds vorige week is mijn pc terug na het installeren van een nieuwe harde schijf. Sinds hij terug is heb ik al enkele problemen ondervonden

Dit doet me de wenkbrauwen fronsen...

Herinstallatie: van nul af - of een 'herinstallatie' (met behoud van je programma's,...) ?

Herinstallatie: door wie? een zaak of een kennis of zo?

 

13 uren geleden, HVA zei:

De snelheid is er volledig uit.

Dit doet me eerder aan mal- en/of spyware denken - alleen: je hebt hem pas terug, dus zou er van mal- en spyware geen spraken kunnen (mogen) zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier over een herinstallatie van nul af, ipv windows 10 staat 8.1 er terug op en al mijn bestanden zijn verdwenen. Dit werd gedaan in garantie bij medion. Sinds deze morgen is het blauwe scherm met de updategegevens weg, of de pc terug normaal werkt ga ik volg week even testen, werken dit weekend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2016 om 19:57, HVA zei:

Is dit normaal?

Dit zou normaal kunnen zijn, hangt er bv van af hoeveel de windowsservers belast zijn of niet.

Volg dus voorlopig de raad van Jonas en laat hem vannacht gewoon op staan. Kijken of het soelaas biedt.

 

32 minuten geleden, HVA zei:

al mijn bestanden zijn verdwenen

Men heeft dus voor een clean install gekozen - 'k hoop dat je nog backups had  (staat je windows.old nog ergens op je C?)

 

en wat bedoel je met

33 minuten geleden, HVA zei:

het blauwe scherm met de updategegevens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel start de pc terug normaal op maar ik heb deze nog niet echt getest. Back ups heb ik spijtig genoeg niet, dus alles kwijt. Ik ben spijtig genoeg een echte leek wat computers betreft. Met de updategegevens bedoelde ik een blauw scherm met de tekst "Bezig met functies 100% voltooid schakel de computer niet uit"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.