Ga naar inhoud

FN toets werkt omgekeerd


ED1995

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Na het uitvoeren van een systeemherstel werkt mijn FN toets plots omgekeerd. Normaal moet ik voor het volume te veranderen op de F9 of F10 knop drukken zonder de FN toets ingedrukt te houden. Maar nu moet ik de FN toets wel ingedrukt houden om dit te doen. Iemand een idee hoe ik dit terug kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ed, het is in zulke gevallen handig wanneer je merk en volledige typeaanduiding van je laptop geeft.

Nu ben ik gaan speuren in oudere topics van jou. Daar ging het over een Toshiba laptop. Nu ook?

 

Indien ja, dan helpt deze handleiding je misschien:

Quote

(0) Save all your open documents and stuff and close their respective programs

(1) Navigate to the following directory: C:\Program Files (x86)\Toshiba\System Setting

(2) Double-click on the "System Settings.exe"

(3) Scroll down in the left menu until you find "keyboard"

(4) Click on the "keyboard" menu option and change the default "special function mode" to "normal f1-f12"

(5) Click the "apply" button and allow your computer to restart.

All done!!

Bron: http://www.tomsguide.com/answers/id-1913222/key-reversed.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ED1995, mijn opties zijn uitgeput. Hopelijk weet een van de andere forumleden nog een oplossing voor jou.

 

Geef dan wel ook de volledige typeaanduiding van deze Toshiba laptop door. Bijvoorbeeld Toshiba Satellite Pro R50-117.

En neem zelf eens een kijkje bij de oplossingen die worden aangeboden via Google: klik!


Op sommige Toshiba laptops vind je ook een toets waarop staat FnLk. Als die toets ook op jouw laptop zit, dan druk je de Fn toets en de FnLk tegelijk in. Op die manier draai je de werking van de functietoetsen weer terug naar wat je gewend was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.