Ga naar inhoud

Geen foto beelden


jommeke

Aanbevolen berichten

He allemaal, ik heb laatstleden foto's genomen van 50 jaar bruiloft, ik heb deze foto's op mijn HD geplaatst om achteraf op een SD-card te plaatsen, om af te geven.

Dit te hebben gedaan en via deze SD-card de foto's afgespeeld op mijn Pc , is er niets aan de hand alles OK

Nu plaats je SD-card  deze terug in je fototoestel , en je wil dan deze  bekijken , via je fototoestel krijgt je een melding ( geen beelden) hoewel deze op SD-card staan

ik heb een test gedaan, ik heb terug foto's genomen deze op mijn PC geplaatst , en dan op een SD-card  geplaatst , bekijken via Fototoestel of rechtstreeks op TV   (geen beelden)

Als ik deze op Stick plaatsen zijn er geen problemen, heeft dit iets te maken met Windows10

en ik ben niet alleen met dit probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent inderdaad niet alleen met dit probleem maar het heeft niets te maken met windows 10 of een andere windows versie.

Het heeft te maken met de camera en je kan er dus niets aan doen.

 

Op de originele sd kaart blijven de foto's te zien met de camera.

Als de foto's kopieert naar een andere sd kaart, kan je die kaart niet gebruiken in de camera want de foto's zijn niet te zien.

Je kan de gekopieerde kaart wel bekijken op een pc, laptop of tablet.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.