Ga naar inhoud

van vista naar xp


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik wil een oude laptop (Lenovo) van een vriendin opnieuw installeren met windows xp omdat er onder xp nog heel veel oude spelletjes draaien die het  niet meer doen onder windows 10. Er staat nu windows vista op. Als ik de laptop opstart met F12, start de laptop wel op met de xp cd maar dan volgt de opmerking dat de harde schijf niet gevonden wordt. Dat is wel vreemd want er zit natuurlijk wel een harde schijf in.  Is dat een bescherming van de laptop? Is het een oplossing om de harde schijf eruit te halen en de c-partitie opnieuw te formatteren? Mijn vriendin vindt het geen probleem om er wat mee te knoeien want ze gebruikt deze laptop niet meer. Als het  niet lukt, kan ik altijd nog via de herstelpartitie de computer opnieuw configureren. Ik heb van alle bestanden die bewaard moeten worden al een back-up gemaakt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.