Ga naar inhoud

Skype


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik kan maar geen verbinding maken met mijn correspondenten in Skype.   Inloggen gaat en een verbinding maken gaat wel maar we kunnen enkel  chatten. Videobeelden  lukken niet en geluid ook niet.  Van zodra ik 2x klik , zoals voorgeschreven,  belt het en na 12 sec.  valt de verbinding uit  Of bij afhaken door de correspondent. De verbinding blijft echter en we kunnen wel verder chatten.   Al mijn correspondenten hebben geen problemen zeggen ze, dus zou het probleem bij mij moeten zitten.

Wat kan het dan zijn ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou beginnen met het grondig verwijderen van Skype, dus via configuratiescherm/programma's en onderdelen.

daarna in verkenner: in map program files de skypemap handmaig verwijderen, en hetzelfde in de map c:\gebruikers\jouwnaam\appdata\local en in de map c:\gebruikers\jouwnaam\appdata\roaming.

vervolgens opnieuw opstarten, ccleaner het register laten opschonen, een nieuwste versie van Skype downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

ik heb alles gedaan maar het resultaat blijft hetzelfde. Als ik bel  blijft het bellen en bij afname begint de teller te lopen en na 12/13 sec. verbreekt het contact.

Ik heb nu wel een nieuw contact kunnen leggen met iemand  (contactverzoek gestuurd)  en die persoon heeft geantwoord en ik kon er mee spreken.  Dus waar kan het probleem liggen ?

hebben ze niet de juiste versie of is er iets anders veranderd in Skype ?   Verder werkt mijn pc goed en is het enkel op Skype dat dit zich voordoet.

Zou het kunnen opgelost worden indien er in Skype een nieuwe account wordt aangemaakt en dan een contactverzoek sturen aan ieder ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is proximus.

 

-  Kan het ook zijn  dat mijn antivirusprogramma Skype blokkeert ?    Schrijven gaat maar geen beeld.    zie bijlage : 002

 

-  2e vraag:   uw collega gaf een opdracht met cccleaner. Heb ik uitgevoerd. Doch cleaner stelde  mij vraag  op te schonen  maar ik kreeg een opmerkingsvenster.

   Dient dit te moeten uitgevoerd gezien er in staat dat sommige bestanden definitief zullen worden verwijderd.  zie bijlage 003

printscreen files002.bmp

printscreen files003.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit eens gelezen op een ander forum in verband met Skype problemen 

 

 


Log in met je Proximus account 
kies "mjn account" 
kies "mijn klantenprofiel" 
in uw internet venster op dat scherm ga naar "bekijk en configureer internet opties" 
ergens rechts onderaan kan je kiezen voor : 

"Configuratie met publiek IPv4 adres zonder vertaling" (vinkje) 

Na deze aanpassing even je BBOX restarten (gewoon de stekker uittrekken en terug zetten en even wachten dat het bakske is opgestart). 
Na deze ingreep moet het werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.