Ga naar inhoud

Skype


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Uw probleem met Skype is ook op het forum van Proximus aangehaald.

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/skype-geen-videoaudio-connectie-maken-enkel-niet-via-proximus-netwerk-radeloos-o-36114/index1.html#post560315

 

Wat Ccleaner betreft :

Ik gebruik deze zo ongeveer maandelijks en laat alles verwijderen wat er voorgesteld wordt, nog geen problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is proximus.

 

-  Kan het ook zijn  dat mijn antivirusprogramma Skype blokkeert ?    Schrijven gaat maar geen beeld.    zie bijlage : 002

 

-  2e vraag:   uw collega gaf een opdracht met cccleaner. Heb ik uitgevoerd. Doch cleaner stelde  mij vraag  op te schonen  maar ik kreeg een opmerkingsvenster.

   Dient dit te moeten uitgevoerd gezien er in staat dat sommige bestanden definitief zullen worden verwijderd.  zie bijlage 003

 

 

 

 

Zon.11/121/2016   9.57

 

Goede morgen,

 

Inloggen met mijn proximus account .

Waarin doe ik dat, in Skepe of waar ? Welk programma .

 

 

 

wat betreft de twee de vraa:  ik moet dan geen rekening houden met de opmerking dat bestanden gaan verdwijnen ?

En de opmerking van het antivirusprogramma, wat betekent dit  ?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een Telenet gebruiker en geen Proximus gebruiker, dus over Proximus kan ik niet veel raad geven.

Hier kan je inloggen bij "MyProximus"

https://www.belgacom.be/login/nl/

 

Of bellen naar:

          

Bel ons op 0800 22 200Ma-Vr: 8u – 18u30

En niet te vlug opgeven, lees maar:

Quote

Dit is het nr 080022800 van Proximus, staat op je factuur.

Ik heb 2x moeten bellen, de eerste persoon die ik aan de lijn had,zei dat het niet aan hen lag, dat de lijn in orde was.
Maar vermits ik wel kon bellen bij vrienden, heb ik dan nog eens gebeld naar Proximus.

Die persoon die we aan de lijn hadden wist direct waar het probleem zat, het is een gekend probleem bij Proximus

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik raak maar niet op het laatste bericht waarin u zegt een nieuwe account aan te maken.

 

Dit heb ik al gedaan  en het resultaat is dat ik met een nieuwe correspondent kon communiceren maar 's anderendaags lukte dat al evenmin. 

 

 

IK HEB ZOPAS PROXIMUS, (TECHNISCHE DIENST ) AAN DE  TELEFOON GEHAD NA MIJN KLACHT  NAAR GINDS.  DIE HEBBEN ALLES NAGEKEKEN EN  BLIJKBAAR LIGT HET PROBLEEM TOCH NIET BIJ HEN MAAR IS HET WEL DEGELIJK EEN  SKYPEPROBLEEM.

 

NU,   IN DE TIP OM IN  MY PROXIMUS NAAR DE INTERNETSCHERM TE GAAN IN    MIJN KLANTENPROFIEL.

U KUNT MIJ NIET VERDER HELPEN DOORDAT U TELENET GEBRUIKER BENT.   MAAR VANWAAR KOMT DIE TIP    WANT BIJ PROXIMUS HEBBEN ZE SAMEN MET MIJ  DAT SCHERM BEKEKEN EN ZE ZIEN EVENMIN DAT INTERNETSCHERM    OM DAN NAAR DE  CONFIGURATIE TE KUNNEN GAAN  DIE WORDT AANGEGEVEN.

 

kUNT   U BIJ DEGENE DIE U DEZE TIP HEEFT GEGEVEN  EENS NAVRAGEN WAAR OP HET SCHERM VAN   KLANTENPROFIEL WE DAT INTERNETSCHERM KUNNEN VINDEN  ?

 

EEN NIEUWE ACCOOUNT AANMAKEN IS NIET ZO SIMPEL WANT DAN KOM JE TERUG IN PROBLEMEN MET MICROSOFT  ENZ.....

 

 

GROETEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jean Paul zei:

Hallo,

Ik raak maar niet op het laatste bericht waarin u zegt een nieuwe account aan te maken

Waar heb ik gesproken over een nieuw account ???

Even terzijde:

Weet u, de fout ligt nooit bij de provider en altijd bij de gebruiker, of niet ?

Quote1

Het is eindelijk opgelost.
Ik heb terug gebeld naar de helpdesk van proximus deze avond,
die man die ik nu aan de lijn had wist direct waar het probleem lag,

Hij heeft Bbox-2 heringesteld , en we kunnen weer bellen.

Quote2

Ik heb 2x moeten bellen, de eerste persoon die ik aan de lijn had,zei dat het niet aan hen lag, dat de lijn in orde was.
Maar vermits ik wel kon bellen bij vrienden, heb ik dan nog eens gebeld naar Proximus.

Die persoon die we aan de lijn hadden wist direct waar het probleem zat, het is een gekend probleem bij
Na een bepaalde configuratie van de B-box2 bij hen was alles in orde,klus geklaard in een paar minuten , wij hebben niets moeten doen.

Het is een kwestie van te blijven bellen tot de je de juiste operator treft, die kennis van zaken heeft.

Quote3

Ook ik ben bij Proximus; hebben ze mijn lijn getest en alles leek ok.
Het probleem was ook de bbox! Na enkele keren bellen, heb ik een nieuwe mogen halen en alles was opgelost!

Erop aandringen om een andere bbox te krijgen, is m.i. de enige oplossing.

Quote4

Zowel bij Skype als bij proximus kon niemand mij helpen. Proximus heeft wel de lijn getest, en het antwoord was : als alles werkt, zowel tel. als TV en internet ligt het probleem niet bij ons en wij ondersteunen geen PC config. problemen !
Daar mijn "chat" contact met de helpdesk van Skype het had over encryptie bij Proximus, ben ik maar gaan zoeken, en zo dat IPv4 geval gaan wijzigen, en dan werkte het.
In mijn geval was het zo : de Skype verbinding, zowel met de voice test van Skype als het opbellen naar mijn contacten (Telenet & Proximus) viel steeds uit na 11 seconden.

Quote5

Ik had ondertussen Proximus ook contact gehad met Proximus die me in eerste instantie niet kon helpen omdat ik aan Proximus betaalde om te surfen op internet, maar niet om te skypen.
Na aandringen gaf hij me de raad om mijn bbox2 te resetten, wat ik dan gedaan heb. Toen kon ik niet meer op internet en bij contact met Proximus, kreeg ik het verdict dat de Bbox2 moest vervangen worden.
Dit zal nu deze namiddag gebeuren. Ik ben benieuwd ....

De Proximustechnieker is geweest en heeft een bbox3 geplaatst. Alles werkt zoals het moet.

einde quotes

Ik probeer contact te maken met de persoon die de oplossing heeft gepost in een ander forum, dus even geduld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

Ik heb nu iets verder gezocht  in " my proximus "  en de tip ( het internetscherm met de vermelding )  zit niet onder  'mijn klantenprofiel "   maar gewoon  in een ander  tapblad

nl "mijn internet "   . maar daar vind ik  het "ip4v"  niet terug.

Dus moet het nog ergens anders zijn.

 

 

 

sorry, het is niet onder MIJN INTERNET  maar onder  MIJN PRODUKTEN.

 

 

 

 

 

 

Di. 13/12/2016   10.37

 

Sorry, het was Fallstring die verwees naar een ander account aanmaken  (waarom  ??)  printscreen files006.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat nieuw account was wel bedoeld voor Skype, ik dacht dat het voor Myproximus was.

Waarom staat ge bij Proximus niet op uw strepen , ik weet niet welke BBox je hebt maar misschien moet deze vervangen worden. Er zijn hierboven bij al die Quotes toch voorbeelden genoeg ?

En is er hier op PC helpforum nu echt niemand die bij Proximus is  en die hier verder kan helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.