Ga naar inhoud

Skype


Jean Paul

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Jean Paul zei:

Ho momentje,

Er is nergens gezegd dat die mensen zich vergissen.   Ik citeerde enkel Proximus !!!!!!

Dat weet ik wel hoor, ik bedoelde ook Proximus. Ik zoek verder.

Mocht er hier een Proximus kenner dit volgen aarzel dan niet om bij te springen met raad en daad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Jean Paul,

Ook voor u en uw familie een Vrolijke Kerst en een prachtig 2017.

 

Ik ben u nog niet vergeten hoor.

Vorige week een kennis tegengekomen  die vroeger nog bij Belgacom heeft gewerkt, maar niet in de dienst die bboxen plaatst.

Die kennis gaat even te rade gaan bij ex collega's.

Wie weet komen we meer te weten over het instellen van de bbox.

groeten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen probleem hoor.

Ik heb ondertussen ook nog eens gepolst bij Proximus en ze hebben nog eens mijn lijn uitgemeten en alles ok.

Toch begin ik stilaan te geloven dat de fout bij proximus zit daar mijn correspondenten, allen bij Telenet, geen enkel probleem hebben.

Vandaar waarschijlijk dat ze voor 3 miljard €  alle koperkabels gaan vervangen door glasvezel.

Mogelijks is ook de bBOX2 te licht geworden  door de toegenomen trafic van tegenwoordig.

Dan moeten ze maar het intiatief nemen ze te vervangen.

 

Ook Skype geeft toe dat er door upgrade problemen zijn gekiomen maar blijkbaar blijven die duren.

 

 

Grtn

Jean paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag een berichtje ontvangen van een Belgacom medewerker en dit is zijn voorstel

" naar een Proximus winkel gaan en uw laatste faktuur meedoen. Op die factuur staan de gegevens om naar uw bbox ye gaan. Die mannen van de winkel zijn beter opgeleid dan die van de call centers. Zij kunnen in uw bbox inloggen en hopelijk de nodige aanpassingen doen."

Doe eventueel ook die quotes mee die ik u heb gegeven  (van diegene die ook die problemen hadden )

Laat iets weten na de ingreep.

groeten 

 

aangepast door lomar43
Foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

heel wat probleem om te antwoorden want er was geen reactie vak

 

Ik zal eens naar de winkel gaan maar momenteel zit ik ziek thuis en mag de woning niet verlaten van de dokter.

 

waar vind ik  die quotes nu weer terug   ??:  doe eventueel ook die quotes mee die ik u heb gegeven  (van diegene die ook die problemen hadden )

 

Hou u op de hoogte

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Do 5/01/2017  15.50

Hallo,

Tegen goede raad in ben ik toch naar buiten geweest (hopelijk niet ten nadele ) naar de Proximus winkel.

De nodige uitleg gedaan en daar kreeg ik te horen , citaat :   "sorry, wij zijn geen techniekers en we hebben de tijd niet om ons bezig te houden met deze zaken. Ofwel geef ik uw klacht door of u belt zelf naar de dienst storingen "

 

Zo en we waren gediend.

Dan volgende stap .

gebeld naar de 080022800  en via de nodige uitleg en cijfers induwen kreeg ik een technieker aan de lijn

Daar zeer beleefde en welwillende man die mij heeft uitgelegd wat het probleem kan zijn.

Conclusie :  een nieuwe modem type bBox 3  wordt opgestuurd naar een afhaalpunt. Zal daar binnen 3 dagen zijn.

Dus , oude modem binnen  geven en nieuwe installeren.  Hopelijk werkt het dan zoals die man zegt in de quotes.

 

Afwachten, hou u op de hoogte.

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.