Ga naar inhoud

geen internet


jesse123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uren geleden, jesse123 zei:

Knipsel 2.JPG

 

Dat staat lijnrecht tegenover deze ervaring van u...

21 uren geleden, jesse123 zei:

ik heb zijn internetkabel in mijn computer gedaan om te kijken of het aan mijn kabel ligt maar dat is niet zo

 

 

Maar koppel je pc nog eens aan die kabel en herstart dan je computer. wat is het resultaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen op meerdere plaatsen moeten gaan kijken of daar alles goed staat maar ik ga je niet alle zaken gelijktijdig laten uitvoeren. We doen het stap voor stap.

Nu toch even drie kleine opdrachtjes.

 

Controleer een grondig de Ethernet poort op je pc of er geen contactpunten verbogen zijn.

Indien er niets mis is met die poort koppel dan de Ethernetkabel aan je pc en die het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op het START icoon en kies Netwerkverbindingen. Maak van dat venster een screenshot.

Klik met de rechtermuisknop op het START icoon en kies Apparaatbeheer. Maak ook hiervan een screenshot.

Plaats beide screenshots in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, lomar43 zei:

 

Tof dat je mee denkt.

Ik ken echter het probleem. Ik werk stap voor stap. Daarbij is het nu eerst belangrijk te weten hoe het Ethernet apparaat zich presenteert.

Daarvan afhangend volgt een volgende gerichte stap.

Ik wacht nu dus een antwoord van TS af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover zichtbaar, is hier niets fout.

 

Aan de screenshots te zien werk je onder Windows 10. Is het een 32 of 64 bits?

Dat kun je zien onder 'Systeem' via rechter muisklik op START.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.