Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet


romijo

Aanbevolen berichten

In je eerste bericht en dat staat er sedert donderdag staat een afbeelding waarin je e-mailadres duidelijk te zien is en het andere ook wel achterhaalbaar. Geen goed idee lijkt me.

 

Ook is in de eerste afbeelding duidelijk te zien dat het gaat om een e-mailprogramma op je computer zelf dat geopend staat of zie ik het fout, welk?

 

Je vermeld in je eerste bericht dat de synchronisatie niet meer werkt? Waarom schrijf je dat als je enkel gebruik maakt van webmail van Gmail zoals je vermeld in bericht 7 van vrijdag 23h14.

 

Best geef je in je volgend bericht de acties die je onderneemt om de webmail van Gmail te openen en de volgens jouw fouten die je tegenkomt.

De webmail van Gmail bereik je trouwens via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie allereerst de beste wensen Fijne Kerst.  zou jij deze topic aub zo snel mogelijk kunnen verwijderen

ik start vanavond anders morgen wel een nieuwe met meer duidelijkheid was idd geen goed idee

alvast bedankt en tot de volgende ronde

 

fijne dag groetjes Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@romijo

 

Uw eerste screenshot in uw start-topic heb ik vervangen, nadat uw beide e-mailadressen zijn gecamoufleerd.

Het is niet slim op uw e-mailadressen te melden in uw bericht.

Zie PCH forumregels.

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 iEscape dank je wel voor het vervangen was idd niet slim van mij sorry voor 't ongemak.

 

.1 sychronisatie met Gmail werkt niet zo nu en dan komt er een mail binnen op sociaal en bij primair werkt 't wel normaal

.2 normaal als ik foto's op mijn telefoon maak staan die in no time bij google foto's dat is nu niet het geval.

.3 Gmail in outlook verwijderd dus ik ga rechtstreeks naar Gmail

.4 google account kan ik niet bereiken ze vragen om cookies in te schakelen (zie foto)

.5 ik heb firefox als browser daarin ook al eens gekeken en ingesteld

 

ik kom geen stap verder

 

google.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

@romijo,

 

Geen probleem & graag gedaan.

Ik heb zo’n melding nog nooit gehad en weet dus niet wat de oplossing is.

De enige wat u kunt doen is:  klik op de hyperlink bij dat screenshot en lees nauwkeurig de instructies en uitvoeren.

 

586055d09b93d-ScreenShot037.jpg

 

Update:

 

Voor onderstaand probleem zie deze link.

 

58605a5cd44f3-ScreenShot038.jpg

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.