Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, romijo zei:

Gmail werkt maar krijg geen mail binnen althans op sociaal

en Outlook werkt goed alleen erg lastig om via een aangeklikte link via de app te moeten kijken ik werk toch altijd nog 't liefst via bureaublad :stupid:

 

alvast weer veel dank abbs

Ik gebruik zelf geen Gmail dus wat bedoel je ermee dat je geen mail binnen krijgt op sociaal?

Plaats ook weer de logjes van Farbar Recovery Scan Tool om te kijken of Firefox geheel weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Oeps, dacht dat ik 't geplaatst had sorry

 

Ik heb Gmail voor overige:  zoals Facebook en wat je volgt in mijn geval schilderen, tekenen,   kaarten maken, film maken en Haken etc.

heb wel een andere mail maar die gebruik ik voor persoonlijke dingen.

 

In Gmail staat primair en sociaal op primair krijg ik mail binnen maar sociaal (Facebook) daar krijg ik normaal de dingen die ik volg binnen

dat is nu niet het geval en ik heb al gekeken naar instellingen op FB en Gmail maar staat gewoon aan binnen komende berichten dus een raadsel

 

ik voeg beiden logjes toe in bijlage

en ga nu eerst weer mijn dagelijkse verplichtingen doen

 

tot later

alvast weer veel dank :toppie-bord:

 

 

FRST.txt

Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2016 om 00:08, romijo zei:

ik kan wel inloggen primair krijg ik wel mail binnen maar sociaal niet

 

 

 

Op 25-12-2016 om 21:56, romijo zei:

 

.1 sychronisatie met Gmail werkt niet zo nu en dan komt er een mail binnen op sociaal en bij primair werkt 't wel normaal

 

 

 

 

12 uren geleden, romijo zei:

Gmail werkt maar krijg geen mail binnen althans op sociaal

 

 

26 minuten geleden, romijo zei:

 

 

In Gmail staat primair en sociaal op primair krijg ik mail binnen maar sociaal (Facebook) daar krijg ik normaal de dingen die ik volg binnen

dat is nu niet het geval en ik heb al gekeken naar instellingen op FB en Gmail maar staat gewoon aan binnen komende berichten dus een raadsel

 

 

 

 

Afhankelijk van je instellingen in de webmail van Gmail werk je met of zonder tabbladen. Zie onderstaande afbeeldingen. Welke instelling gebruik jij?

E-mails zullen allemaal binnenkomen maar misschien niet in het juiste tabblad? meer info over inbox instellingen vindt je via deze link.

Alle mails vindt je terug via de knop alle berichten.

 

 

2016-12-29_10h39_00.png

 

 

2016-12-29_10h41_44.png

 

 

 

2016-12-29_10h41_08.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ja idd dit wist ik maar werkt   niet, ik doe altijd aanklikken alle berichten, maar normaal op sociaal per dag zo'n 50 berichten en nu geen.

 

 

nu gaan de linken van outlook ook weer via de apps (ik werk altijd vanuit bureaublad weet niet of het met de apps te maken heeft

maar als ik een link open in email (dit geval weer outlook) dan heb ik altijd het oude verwetste  look nu niet

 

 

@abbs had je nog de logjes gezien?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.