Ga naar inhoud

printen met HP printer


fritzthefox

Aanbevolen berichten

Normaal gesproken heeft een browser niets te maken met afprinten.

 

Je hebt FF 'vernieuwd" (betekent wàt?  naar een volgende versie gegaan?) - en is het vlak erna opgetreden?

(in dat geval, als het niet te lang geleden is, zou ik eens proberen terug te gaan naar een herstelpunt van toen het nog niet was - en dan eventueel je FF terug te upgraden)

 

maareuh.. als je vanuit een ander programma wil afdrukken, krijg je het dan nog?  (ik bedoel maar: stel dat je een Worddocument-met-een-plaatje wil afdrukken, probeer dan ook eens af te drukken vanuit een ander programma dan Word?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

onbeantwoorde vragen:  (hoe meer gegevens je ons geeft hoe meer we een richting-van-zoeken kunnen gaan vinden....)

 

Op 27-12-2016 om 17:39, Passer zei:

Je hebt FF 'vernieuwd" (betekent wàt?  naar een volgende versie gegaan?) - en is het vlak erna opgetreden?

 

Op 27-12-2016 om 17:39, Passer zei:

zou ik eens proberen terug te gaan naar een herstelpunt van toen het nog niet was

enfin: als je het nog maar pas hebt natuurlijk.

 

 

1 uur geleden, fritz the fox zei:

maar volgens mijn dochter kan ik nog met google? afdrukken

Google is een browser en geen printprogramma. Mèt Google kan je niets afdrukken - vanuit Google wèl, maar dan hebben we 't over afdrukken van webpagina's en zo.

Dus wat je dochter bedoeld is mij een raadsel. Nu, tot daar.

(vandaar trouwens dat ik de combinatie Firefox en afdrukken ook niet snap...)

 

Maar begrijp ik je goed: je wil een mail afdrukken en het gaat niet?

Krijg je een foutmelding, krijg je een berichtje na het ingeven van je printopdracht?

Trouwens: welk mailprogramma gebruik je? (outlook, ... ?) - en vertel stap voor stap eens HOE je dan gaat afdrukken?

 

Edit: je vraag staat in Multimedia en daar staan dingen van audio, video, ... dus je topic staat niet op zijn plaats.

Vanaf ik wat meer weet plaats ik het in de categorie waarin het thuishoort

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik telenet (webmail)

als ik een mail wil afdrukken krijg ik steeds een rechthoekig vakje met daarin de tekst

fout bij afdrukvoorbeeld

                                  er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken

ik zie eerst een balkje groen worden tot ongeveer 50 percent en dan krijg ik die tekst

sorry voor deze uitleg maar ik ben echt een leek op computergebied

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dan kan ik gaan meezoeken, 'k heb zelf ook Telenet. Al heb ik nog nooit een mail afgedrukt vanaf die pagina.

 

'k Ben dus gaan kijken wààr je dat kan doen, maar vond het niet.

Dus nu even de vraag: vertel (stap voor stap) even hoe je op die webmailpagina iets gaat afdrukken.

(dan kan ik het ook proberen en kijken of het bij mij wel of niet lukt)

 

Ondertussen verplaats ik je topic omdat het wellicht meer met je internetwerking/instellingen te maken heeft.

 

Dus: wààr klik je op, wat gebeurt er dan, krijg je allleen maar de melding dat er een fout is opgetreden of staat er nog meer bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik telenet (webmail)

als ik een mail wil afdrukken krijg ik steeds een rechthoekig vakje met daarin de tekst

fout bij afdrukvoorbeeld

                                  er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken

ik zie eerst een balkje groen worden tot ongeveer 50 percent en dan krijg ik die tekst

sorry voor deze uitleg maar ik ben echt een leek op computergebied

 

-ik klik met de rechtermuisknop op een mail en daarna op afdrukken

-daarna klik ik in het vakje die opengaat op o.k

 - er opent zich een vakje waarin je de voortgang kunt zien maar na ongeveer 50 percent breekt die af

-nu opent het vakje met de tekst

fout bij afdrukvoorbeeld

                                  er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug mee - daarstraks had ik op de inhoud van de mail rechts geklikt en daar vond ik Afdrukken niet bij.

Klik ik op de li kolom op een mail, dan vind ik dus wel de Afdrukken.

Dit opent bij mij de mail-zelf in een apart scherm èn er komt ook een klein

popupschermpje, namelijk dit: Plaatje.jpg

 

Vraag: plaats je eens een screenshotje van het venstertje dat jij krijgt?

Hoe maak ik een screenshot in Win 10?

Hoe plaats ik een plaatje in mijn bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.