Ga naar inhoud

Firefox toont af en toe een laadsymbool


JDAV

Aanbevolen berichten

Dit gebeurt sinds gisteren, het laden duurt niet lang of zo, maar ik vraag me af waarom dit zo vaak verschijnt.

 

JDAV, je probeerde een plaatje te plaatsen. Dit is blijkbaar fout gegaan/gedaan gezien je Problem.png gewoon niet in beeld komt. (ik verwijderde het dus) - had je plaatje wel 'inhoud'?  was het méér dan een lege kader?

 

aangepast door Passer
('Leeg' plaatje verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je het plaatje ook in je bericht geplaatst?

 

Ik bedoel maar: als je het plaatje plaatst, komt het (na Kies Bestanden) onderaan het invulvenster te staan, maar dan moet je er ook nog op dubbelklikken zodat je het boven de balk, vlak nà je tekst dus, ook ziet staan (druk dan op het kruisje of dubbelkik op het plaatje-zelf)

 

Voorbeeldje: Plaatje.jpg

Door op het kruisje te klikken wordt het dus bij je bericht gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Passer zei:

Heb je het plaatje ook in je bericht geplaatst?

 

Ik bedoel maar: als je het plaatje plaatst, komt het (na Kies Bestanden) onderaan het invulvenster te staan, maar dan moet je er ook nog op dubbelklikken zodat je het boven de balk, vlak nà je tekst dus, ook ziet staan (druk dan op het kruisje of dubbelkik op het plaatje-zelf)

 

Voorbeeldje: Plaatje.jpg

Door op het kruisje te klikken wordt het dus bij je bericht gezet.

Problem.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer, even een goede bril opzoeken! :)

Ik heb de afbeelding van JDAV nu al 3 x goed kunnen zien. Het is een lichtgrijze rechthoek, met midden in die rechthoek een klein grijs cirkeltje, dat aangeeft dat Firefox nog bezig is met het laden van de pagina.

 

vraag aan JDAV: heb je dit met elke website of met slechts een enkele website? Als het met slechts 1 website is, geef dan de url (het webadres) van die website.

Start Firefox eens in Veilige modus.  Dat is wat anders dan Windows opstarten in veilige modus.

Lees daarvoor de informatie op de volgende pagina: https://support.mozilla.org/nl/kb/problemen-met-firefox-oplossen-via-veilige-modus

Duurt het laden van een pagina ook zo lang wanneer je Firefox in veilige modus gebruikt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, porrelaar zei:

Passer, even een goede bril opzoeken! :)

Ik heb de afbeelding van JDAV nu al 3 x goed kunnen zien. Het is een lichtgrijze rechthoek, met midden in die rechthoek een klein grijs cirkeltje, dat aangeeft dat Firefox nog bezig is met het laden van de pagina.

 

vraag aan JDAV: heb je dit met elke website of met slechts een enkele website? Als het met slechts 1 website is, geef dan de url (het webadres) van die website.

Start Firefox eens in Veilige modus.  Dat is wat anders dan Windows opstarten in veilige modus.

Lees daarvoor de informatie op de volgende pagina: https://support.mozilla.org/nl/kb/problemen-met-firefox-oplossen-via-veilige-modus

Duurt het laden van een pagina ook zo lang wanneer je Firefox in veilige modus gebruikt?

 

Het gebeurt met verschillende websites. En het laden duurt niet langer dan normaal. Het verschijnt misschien een seconde voordat het weer weggaat.

Het gebeurt niet telkens als ik een nieuwe pagina laad, maar soms.

Ik probeer nu veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.