Ga naar inhoud

Firefox toont af en toe een laadsymbool


JDAV

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, JDAV zei:

Het gebeurt met verschillende websites. En het laden duurt niet langer dan normaal. Het verschijnt misschien een seconde voordat het weer weggaat.

Het gebeurt niet telkens als ik een nieuwe pagina laad, maar soms.

Ik probeer nu veilige modus.

Gebeurt ook in veilige modus hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Aha, als het in veilge modus niet zou gebeuren, dan had het aan een van de geïnstalleerde add-ons kunnen liggen.

Je zou kunnen overwegen om Firefox op te frissen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

 

Noteer de add-ons die je gebruikt, want die zullen verwijderd worden en moet je later opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, porrelaar zei:

Aha, als het in veilge modus niet zou gebeuren, dan had het aan een van de geïnstalleerde add-ons kunnen liggen.

Je zou kunnen overwegen om Firefox op te frissen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

 

Noteer de add-ons die je gebruikt, want die zullen verwijderd worden en moet je later opnieuw installeren.

Gedaan. Nu gebeurt het precies niet.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je hiermee te zeggen dat het probleem is opgelost en dat je het laadsymbool van Firefox niet meer ziet?

Dat zou mooi zijn!

 

Nog een tip voor als je in de toekomst wilt reageren in een topic. Klik dan niet op de knop Quote, maar begin meteen te typen in het vak onderaan, waarin staat: "Reageer op dit topic".

Door al dat quoten (= herhalen wat een ander geschreven heeft) wordt het topic immers onnodig lang.

 

Ik wens je nog een prettige avond.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JDAV zei:

Passer, even een goede bril opzoeken! :)

Oeps, idd Porrelaar: nu zie ik het grijze cirkeltje ook!  (daarstraks niet op gelet, 'k was er maar gewoon van uitgegaan dat TS een leeg plaatje had gestuurd... :blush:

 

Maar goed: het is opgelost dus (dank zij jouw tips)

 

1 uur terug, porrelaar zei:

Dat zal een lid van het team (moderator of hoger) voor jou doen.

'k zal ekik da nu is ffkes doen zie...

 

JDAV: sorry dat ik daarstraks niet in de gaten had dat er tóch een plaatje stond hé ... !

Link naar reactie
Delen op andere sites

JDAV had me via een privé bericht gemeld dat het probleem weer terug was, ondanks opfrissen van Firefox. 

Misschien is het een goed idee om de computer na te laten kijken op de aanwezigheid van malware, gewoon om een en ander uit te kunnen sluiten.

Als Passer daar ook zo over denkt, dan wil hij vast wel aangeven welk programma JDAV daarvoor moet downloaden en uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker geen slecht idee, Porrelaar. Levert het niet op, dan heeft TS toch weer een clean systeem en kunnen we later eventueel nog in andere richtingen zoeken...

 

JDAV, voer je onderstaande dingen uit en plaats je eens een logje?

 

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.