Ga naar inhoud

HP Pavilion dv7 windows 10 upgrade


Badlegend

Aanbevolen berichten

Dat was inderdaad mijn laatste oplossing, maar ik had gehoopt dit te kunnen oplossen zodat ze windows 10 kan houden?

Ben er zelf zeer tevreden van.

Het enige wat ik niet goed durf doen is alles van ATI/AMD te verwijderen (alle chipset drivers) en dan opnieuw te installeren.

Ik heb tot nu toe altijd alleen de beeldscherm drivers verwijdert.

Misschien zit hem daar het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Fabrieksherstel of fabrieksrecovery is een terugkeer naar de situatie zoals de pc was bij aankoop. Dus helemaal geen sprake van eerst formatteren of een clean install doen met de Windows dvd. Daarbij wordt de recovery partitie aangesproken via een interne tool van HP of indien die partitie niet meer toegankelijk is, aan de hand van Recovery Discs.

Lees eens de handleiding. Beter laat dan nooit. ;)

 

Meer bepaald pagina 108, Creating recovery discs (Recovery CD's maken). Dat is één van de eerste dingen die men (had) moet(en) doen bij ingebruikname van een nieuwe Windows 7, HP computer.

En lees dan op pagina 123 Recovering from the recovery discs en(of) Recovering from the dedicated recovery partition (select models only). Dit laatste is het makkelijkst uit te voeren omdat je hiervoor geen Recovery discs nodig hebt maar ik weet niet of dit nog werkt sinds de upgrade naar Windows 10.

 

Bij merkcomputers met een voorgeïnstalleerde Windows 10 kan dat vanuit Windows zelf.

 

aangepast door droske
kleine aanpassing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey droske,

 

Ja ik denk niet dat ik het probleem met de drivers ga kunnen oplossen aangezien hp voor oudere modellen geen ondersteuning bied voor win10.

Daarom ga ik alle bestanden back uppen en dan terug naar fabrieksinstellingen terug zetten. 

Ik laat hier nog wel weten hoe het gelopen is.

 

Badlegend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even om te melden dat het me gelukt is hem terug te zetten naar win7 en alles draait weer vlekkeloos. 

De functie om terug te zetten naar fabrieksinstellingen vanuit windows10 werkt niet meer. Je moet echt de laptop opstarten >> ESC drukken >> F11 drukken en vervolgens gewoon doen wat er staat.

In elk geval bedankt om even mee uit te kijken naar oplossingen.

 

Mvg

 

Badlegend

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.