Ga naar inhoud

Office 2016


Cocodinneke

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 problemen na het installeren nl:

1. bij outlook krijg ik steeds de vermelding : "DLL bestand niet geregistreerd" maar naar klikken op verder doen gaat alles normaal.

2. Ik zou graag ontdekken waar de mappenstructuur standaard op gebaseerd is in Outlook. maw: waar zet hij automatisch welke mails.  (ik bedoel hier niet mee " snelle stappen") die moet ik zelf aanmaken. Maar ik bedoel wat steekt hij in Trash en wat in Junk, wanneer steekt hij het in "concepten" en wanneer in "draft"  enz. Ik ben ook op zoek hoe ik dit kan bekijken en bewerken om een beter inzicht te krijgen. Vind hier nergens op het www een klare uitleg voor.

Misschien heb ik mij hier niet te goed uitgedrukt (zie bijgaand bestand)

Hopelijk kan iemand mij helpen en alvast bedankt

Claudine

 

 

5864e427c9fa2-Knipsel.thumb.JPG.6a084c91

 

 

aangepast door iEscape
screenshot vervangen, e-mailadres gecamoufleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft vraag 1

Herstel outlook: https://support.office.com/nl-nl/article/Een-Office-toepassing-herstellen-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b

 

Vraag 2

Je hebt een Engelstalige Office staan, vandaar de Engelstalige map namen.  Drafts = Concepten  / Trash = Verwijderde items / Sent = verzonden items  / Junk = Ongewenste e-mail / enz.

 

Hier een gratis cursus Office 2016.  Wees voorzichtig met eventuele sponsor links.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je vlugge respons.

de 1ste oplossing probeer ik morgen uit betreft de dll bestanden.

voor 2de probleem : die cursus ken ik en heeft mij al veel geholpen.

de Office 2016 heb ik gedownload en gekocht dit weekend.

ik heb dan pas mijn oude 2003 versie gedesinstalleerd. Waarschijnlijk zijn daardoor oude pst bestanden blijven hangen.

maar hoe weet ik nu naar welke map hij de bestanden zal zetten want de andere zou ik willen deleten? Er moet toch een manier zijn om daarin inzicht te hebben, desnoods in dos. Maar dan moet ik wel heel zeker van mijn stuk zijn.

alvast bedankt en ik laat weten of morgen mijn eerste probleem opgelost is.

nog een goede avond verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Outlook 2016,

 

Klik op Bestand / Accountinstellingen, en nogmaals op Accountinstellingen.

Op het tabblad E-Mail zie je nu de ingestelde account(s) staan. Van de geselecteerde account wordt onderaan in dit venster de locatie van het gebruikte gegevensbestand getoond.

 

Ik heb echter de indruk dat je bij die overgang van Outlook 2003 naar versie 2016 hebt zitten sukkelen en één en ander niet goed hebt aangepakt. Zijn al je mails en contactpersonen behouden gebleven? Je had beter eerst je accounts en gegevensbestanden geëxporteerd. Dan Office 2003 verwijderd, Office 2016 installeren en dan je outlook 2016 instellen (accounts, gegevensbestanden importeren, enz...). Maar als voor u nu alles naar wens is ingesteld dan is het OK.

 

Van prioritair belang is nu dat je eerst zorgt dat Office 2016 foutloos werkt. Ga a.u.b. geen bestanden verwijderen want je gaat problemen krijgen die nog nauwelijks fatsoenlijk op te lossen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, droske zei:

 

 

Vraag 2

Je hebt een Engelstalige Office staan, vandaar de Engelstalige map namen.  Drafts = Concepten  / Trash = Verwijderde items / Sent = verzonden items  / Junk = Ongewenste e-mail / enz.

 

 

 

 

In bericht 1 is je e-maildres aanwezig. Dit wordt best verwijderd.

 

 

 

Het gaat hier niet noodzakelijk en dit geval ook niet vermoed ik om een anderstalige versie van Office. 

2016-12-29_10h50_50.png

 

Via de knop bestand-> Info-> accountinstellingen in outlook office krijg je onderstaande venster. Daar zie je al je aangemaakte accounts staan en de locatie van het gegevensbestand ervan waarin al je mails van dat account bewaart worden. 

 

Heb je bij de nieuwe installatie ook nieuwe accounts aangemaakt? Gebruik je meerdere accounts?

 

2016-12-29_10h55_06.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cocodinneke,

 

De screenshot in uw start-topic heb ik vervangen, nadat uw e-mailadres is gecamoufleerd.

Het is niet slim op uw e-mailadres te melden in uw bericht.

Zie PCH forumregels.

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.