Ga naar inhoud

Windows 7 SP1 : geen enkele update lukt


brr01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb mijn archieven nog eens geraadpleegd.

Doe nadat je mijn adviezen van gisteren om 12:21 hebt uitgevoerd nog eens het volgende.

Download en installeer DEZE update.

Als deze lukt dan mag je wel 'Naar updates zoeken' nadat je de pc hebt afgesloten en opnieuw opgestart.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, droske zei:

Ik heb mijn archieven nog eens geraadpleegd.

Doe nadat je mijn adviezen van gisteren om 12:21 hebt uitgevoerd nog eens het volgende.

Download en installeer DEZE update.

Als deze lukt dan mag je wel 'Naar updates zoeken' nadat je de pc hebt afgesloten en opnieuw opgestart.

 

 

 

Na bijna 20 uren nog geen updates... nu opnieuw begonnen met uw adviezen van gisteren 12:21 en daarna getrachr van update KB172605 te installeren, maar ook

dit lukt helaas niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Na sfc /scannow krijg ik volgende melding : Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld. De bestanden zijn opgenomen in CBS.log.

Als ik dan het commando findstr.......... uitvoer krijg ik echter een leeg bestand sfcdetails.txt. Als ik ga kijken in Logs zie ik daar het bestand CBS.log staan met 4763 kB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.