Ga naar inhoud

Netwerk-Probleem bij Windows10


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Twee PC's op éénzelfde Wifi. Een PC werkt volledig normaal, de tweede PC met Windows10 start wel volledig normaal op, maar vanaf er ingelogd is, stopt de normale werking.

Geen netwerkverbinding, alle toepassingen met netwerk weigeren te starten. Office 365 zegt telkens ik een toepassing daarvan start dat er een probleem is, en wil me met MS Office verbinden om te herstellen, maar dat gaat dus niet zonder netwerk.

Verder werken alle toepassingen die geen netwerk nodig hebben normaal.

Mijn Firewall Bullguard reclameert soms en wil bepaalde instellingen aanpassen, maar kan niet wegens geen netwerk.

In veilige modus opstarten en instellingen nazien heeft niet geholpen.

Ik heb zo goed mogelijk mijn netwerkinstellingen nagekeken en proberen problemen op te lossen, maar ik weet eigenlijk niet wat het probleem juist is. Is er wat met mijn netwerkkaart of wat is er mis? Ik vind er geen aanwijzingen naar...

Kan iemand me op het goede pad helpen om eerst en vooral het probleem te herkennen, en hoe ik dat dan moet oplossen.

Dit is het eerst redelijk zwaar probleem dat ik tegenkom met Windows 10....

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder gezocht naar mogelijke  problemen....

Heb daarbij vastgesteld

- Firewall kan niet worden gestart: kritieke diensten ontbreken of zijn beschadigd: BFE

- firewall support kan niet verbinden wegens geen netwerkverbinding.

- mijn pc is dus nu niet beveiligd door ontbrekende werking van  de firewall

- als Office 365 aangeeft dat er een fout is, kan die ook niet verbinden met support van Office.... Gevolg: ik kan geen enkele Office-toepassing gebruiken.

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.