Ga naar inhoud

OneDrive - upload 300 GB data met folderstructuur


pmaris

Aanbevolen berichten

Beste,

 

ik heb enkele vragen in verband met OneDrive:

 

- Ik had tot nu toe een gratis abonnement met 5 GB. Omdat ik nu Office 365 Premium heb aangeschaft, heb ik 1TB gratis ruimte. Kan ik het abonnement met 5GB ongedaan maken?

 

- Ik zou al mijn data (ongeveer 300 GB) willen uploaden (om 'in the cloud' een backup te hebben maar ook om die dan op een andere laptop te consulteren en ook te downloaden), met mijn bestaande folderstructuur.

Blijkbaar zijn er 2 manieren:

1) Upload van bestanden via de website van onedrive. Dit lukt maar:

- Normaal zouden de geüploade bestanden moeten verschijnen in mijn OneDrive-folder. Dit is echter niet het geval. Hier staan enkel de bestanden die ik met mijn 5BG-abo had opgeladen.

- Kan ik een folderstructuur aanbrengen in bestanden die ik op die manier upload?

2) Alle bestanden die ik wil uploaden, in mijn OneDrive-folder brengen en dan synchroniseren. Echter, ik heb ongeveer 300 GB data en ik heb nog maar 50 GB vrije schijfruimte. Bovendien is mijn schijfruimte verdeeld over 2 harde schijven met elk 2 partities (grootste zijn 150 GB).

Hoe kan ik dit best aanpakken?

 

Alvast bij voorbaat dank voor nuttige tips!

Groetjes,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pmaris,

 

ik merk dat jij je vraag ook nog elders stelde - geen probleem, maar onze forumregels zeggen wel dit:

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

en dus zetten we dit on hold.

(wil je later dat het terug opengaat, neem dan contact op met een mod)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.