Ga naar inhoud

alles is weg op mn pc & kan geen bestanden meer openen


evitix

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, droske zei:

Welkom op ons forum. :welkom:

 

In dit geval lijkt me de simpelste oplossing een terugkeer naar een systeemherstel van vóór dat je een eigen server hebt willen maken, eventueel vanuit de veilige modus.

 

dankuwel op zo snel te reageren , maar als ik op " deze computer naar een eerdere toestand herstellen" , komt er 'uitvoeren vanaf de server mislukt'

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de kans is toch bijzonder groot dat Windows schade heeft opgelopen door ofwel het instellen van die server ofwel door een infectie die je misschien via die download hebt opgelopen.

Zoals ik begrijp kun je helemaal niets meer in je Windows, ook niet in de veilige modus. Je kunt ook nog eens proberen op te starten met een Windows 7 herstel CD of Windows 7 setup DVD om zo naar de herstelmodus te gaan en via die weg een systeemherstelpunt aan te spreken.

De systeembackup waarover je beschikt is sowieso een prima stok achter de deur. Zeker als het om een recente backup gaat. Hopelijk beschik je ook over backups van je data op een extern medium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, droske zei:

Tja, de kans is toch bijzonder groot dat Windows schade heeft opgelopen door ofwel het instellen van die server ofwel door een infectie die je misschien via die download hebt opgelopen.

Zoals ik begrijp kun je helemaal niets meer in je Windows, ook niet in de veilige modus. Je kunt ook nog eens proberen op te starten met een Windows 7 herstel CD of Windows 7 setup DVD om zo naar de herstelmodus te gaan en via die weg een systeemherstelpunt aan te spreken.

De systeembackup waarover je beschikt is sowieso een prima stok achter de deur. Zeker als het om een recente backup gaat. Hopelijk beschik je ook over backups van je data op een extern medium.

jaa idd die backup's zijn geen probleem , maar een cd me windows 7 wel hha lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.