Ga naar inhoud

traag of niet traag?


jopke

Aanbevolen berichten

Hallo,Ik denk dat ik iets raars voorheb,ik heb vorige maand een nieuwe pc gekocht voor mijn vrouw,ze wilde een kleine case omdat hij toch maar dient voor wat mailen en lichte spelletjes te spelen en liefst nog windows 8.1.Ik heb dan deze pc gevonden :desktop asus p30ad-be011s.Ik heb er dan wat rommel afgegooid,maar ik vond dat hij toch nogal traag opstartte (1'30 tot aan het bureaublad),voor de rest werkt hij heel goed.Ik was van plan jullie  hulp te vragen voor dat traag opstarten,maar eerst hebben we nog een nieuw computermeubel gekocht, en nu komt het rare.Ik moest natuurlijk alles losmaken om de pc op het nieuwe meubel te zetten.Ik zet alles terug ineen en nu heeft hij maar de helft van de tijd nodig om op te starten
laughing.gif  Ik heb dan de kabeltjes eens nagezien en zag dat ik onbewust het toetsenbord en de muis in een andere usb poort had gestoken dan daarvoor.Nu is natuurlijk mijn vraag of dat verwisselen van die usb poorten de reden kan zijn van die betere opstartsnelheid.Het zal zeker niet zijn door het nieuwe pcmeubel
laughing.gif

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.