Ga naar inhoud

hotmailadres in windows 7


Baert Patric

Aanbevolen berichten

Beste,

ik gebruik windows 7 en hierin is windows live mail het programma waarin ik mij email kan gebruiken. Reeds geruime tijd werkt mijn Hotmail.com adres niet meer, ik kan niet meer zenden of ontvangen. In een berichtje dat ik hierover heb ontvangen staat dat Hotmail niet meer kan gebruikt worden in windows live mail, maar ik dit zou verder kunnen gebruiken via een webbrowser. Als ik echter zoek om Hotmail te openen, kom ik steeds op een pagina terecht van outlook en ik kan nergens mijn Hotmail adres intikken.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen in win 7?

Dank bij voorbaat

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Baert Patric zei:

maar ik dit zou verder kunnen gebruiken via een webbrowser. Als ik echter zoek om Hotmail te openen, kom ik steeds op een pagina terecht van outlook en ik kan nergens mijn Hotmail adres intikken.

 

Al sinds eind 2012 / begin 2013 had Microsoft de inlog website van hotmail.com vervangen naar outlook.com.

 

Bij dit inlog website van outlook.com kunt iedereen hun Microsoft e-mailadressen, zo ook @hotmail.com intypen en inloggen.

ScreenShot078.jpg

ScreenShot079.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.