Ga naar inhoud

iCloud foto's op desktop


djdanvan

Aanbevolen berichten

Berste PCH,

 

Ik heb een probleem met foto's die ik met mijn iPhone neem en die autom. naar mijn Dropbox worden opgeladen.

Als ik de foto's download naar mijn desktop pc en ze op het bureaublad plaatst krijg ik steeds de melding zie bijgaande.

Mijn bureaublad slaat tilt op en af (flikkert) en blokkeert volledig mijn PC. 

Kan zelfs mijn PC niet afsluiten volgens de normale wijze.

Ik ben verplicht een harde reset uit te voeren en hem volledig opnieuw te laten opstarten.

Waarna, als ik terug de foto die ik gedownload heeft opent weer hetzelfde voorkomt.

Ik weet echt niet wat er zou fout kunnen gaan.

Ik weet enkel dat het met iCloud synchronisatie te maken heeft nochtans mijn iCloud start niet op met Windows.

Zeer graag hulp aub.

2017-01-11 15.03.08.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me zeer verstandig om eerst te verdiepen (bestuderen) wat is en hoe Dropbox en iCloud werken, hoe te configureren en andere, als u nog géén kennis / ervaring heeft met beide.

 

Dropbox en iCloud gebruiken zonder de kennis daarover, is vragen om problemen :thumpdown:

iCloud voor Windows

iCloud voor Windows configureren en gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

iEscape,

Dank u voor de toelichting.

Ik gebruik sinds twee jaar al iCloud op Windows en ja er waren wat probleempjes in het begin (maar waar heb je dat niet?) maar sinds een tweetal maanden was dit toch door mij niet meer duidelijk waar het probleem zat, nochtans had ik alle instellingen juist geconfigureerd maar na een update van de app. zijn die instellingen buiten mijn weten ingesteld zoals zij dit willen. 

OK, Dank u voor de links met de uitleg nu werkt alles prima.

Dank U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.