Ga naar inhoud

Windows Live Mail contactpersonen verwijderen


vicvanhouche

Aanbevolen berichten

Bij nazicht van mijn contactpersonen lijst vastgesteld dat er bij sommigen bij rechtermuisklik een uitvalvenster komt: Toevoegen aan Favorieten waarbij de regel : Contactpersoon verwijderen , niet actief is ! Dus deze persoon kan niet verwijderd worden !! Bij anderen komt er een uitvalvenster : Contactpersoon bewerken ! En hier is de regel contactpersoon verwijderen wel actief en de persoon verwijderen is dan wel mogelijk !

Iemand een idee wat de reden hiervan kan zijn  ?  En hoe dit kan opgelost worden ?

NB Heeft toch niets te maken met het feit dat Microsoft gemeld heeft dat ze stoppen met WLM !!

Bij voorbaat dank

Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schermafbeelding vervangen, nadat een 22 tal e-mailadressen zijn gecamoufleerd.

 

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank, nu weten we in elk geval waar we moeten zoeken, in wlm zelf dus.

op die plek heb gewoon het riedeltje: mail verzenden / contactpersoon verwijderen / contactpersoon bewerken / contactpersoon kopiëren.

niks: aan favorieten toevoegen dus, en ik vraag me dan ook af wat dat in de windowsterminologie zou moeten inhouden....

een merkwaardige toestand dus, maar probeer eens wlm zichzelf te laten herstellen. dat doe je zo:

schakel alle live programma's uit.

ga configuratiescherm / programma's en onderdelen

rechtsklik op het item windows Essentials en kies de optie wijzigen/herstellen

volg de wizzard, en als het klaar is: ga start/afsluitmenu en laat de pc herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo falstring

Windows Essentials 2012 hersteld zoals u voorstelde. Heeft echter niet geholpen ! De betrokken personen waarbij  een uitvalvenster Toevoegen aan Favorieten is het zelfde gebleven.

Het uitvalvenster (riedeltje ?) bij me ziet er als volgt uit bij de personen die niet kunnen verwijderd worden;

Toevoegen aan Favorieten

E-mail verzenden

Contactpersoonen kopiëren naar

contactpersoon verwijderen                 (kan niet geactiveerd worden-

Profiel bekijken (Facebook)

Foto's bekijken (Facebook)

Bericht verzenden (Facebook)

Bij sommigen komen de 3 laatste regels niet voor, vermoedelijk om dat die geen Facebook account hebben!

 

Werk met windows10 en essentials 2012 , WLM

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, dan wordt het lastig voor me.

is die knop met rode x (verwijderen) in de bovenbalk ook na de hersteloperatie nog uitgegrijsd?

heb geprobeerd een categorie favorieten toe te voegen aan de groepen zoals bij jou, maar gaat niet want 'die categorie bestaat al'.... kan wel zijn, maar ik kan 'm nergens vinden of oproepen....

kortom: ik kan je op dit moment dus niet verder helpen, het wachten is op een wlm-crack

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.