Ga naar inhoud

Toshiba Satellite valt uit ...


svmitch

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb sedert april 2015 een Satellite P70-B-102.  (WI10, 4e generatie Intel ® Core ™ i7-4710HQ processor met Intel ® Turbo Boost Technologie 2.0 , 16,384 (8,192 + 8,192) MB, DDR3L RAM (1,600 MHz) , AMD Radeon ™ R9 M265X Graphics (4GB GDDR5 gereserveerd geheugen) met AMD Enduro ™ Technologie)

Deze computer wordt puur gebruikt voor werk maar sinds enkele maanden durft hij hard te blazen en uit te vallen.

Als ik heb dan terug opzet, dan valt hij direct uit. Als ik dan enkele minuten wacht, start hij wat verder op maar opnieuw valt uit. Na lang wachten doet hij dan terug.

 

Nu viel het mij op dat mijn harde schijf heel vaak terwijl ik niets aan het doen was 100% aangaf. Ik had enkel gekende zaken gedaan omdat op te lossen maar dat werkte niet.

Ik dacht om mijn pc terug te zetten op fabrieksinstellingen maar op 1 procent blaast hij hard en niet veel later valt hij uit. Opnieuw opstarten gebeurt dan terug in stukken tot hij eens wilt volledig opstarten.

Opstarten zonder netstroom of blijft hetzelfde probleem geven.

 

Iemand van jullie tips wat er aan de hand zou kunnen zijn?

 

Gr,

aangepast door svmitch
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.