Ga naar inhoud

pictogrammen (en start) schuiven op naar links bij start PC


heljor

Aanbevolen berichten

Hey sinds kort, telkens ik pc opstart, zijn de pictogrammen van op mn bureaublad opgeschoven naar links, soms is de starttoets dan ook opgeschoven (zodat ik die niet meer zie) en (soms) zijn de shortcuts ook weg beneden..

Als ik hem dan opnieuw opstart, vanuit start (opnieuw opstarten) staat alles terug op zijn plaats. Ik snap er niks van?

 

M'n pc is een acer met W10, heb Sophos en Malewarebites + CCleaner en die vinden niks...

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op PCH forum. :welkom:

 

kijk de instellingen van de Tabletmodus eens na.

START / Instellingen / Systeem / Tabletmodus:

PCH004.jpg

 

PS

Het identieke onderwerp dat je per vergissing in het forumonderdeel Windows 8.1 had geplaatst heb ik verwijderd. daar hoeft u zich dus geen zorgen meer om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thx voor je reactie,

van mij zag dit er een beetje anders uit:

 

Tabletmodus

 

-Windows optimaliseren voor touchscreens wanneer uw apparaat wordt gebruikt als een tablet: staat "uit"

 

-Wanneer ik mij aanmeld: vorige modus onthouden (andere opties zijn: "automatisch naar tabletmodus" of naar "bureaublad")

 

-Als dit apparaat de tabletmodus automatisch in- of uitschakelt: mij altijd vragen voordat wordt overgeschakelt (andere opties: "nooit vragen en altijd overschakelen" en "nooit vragen en niet overschakelen")

 

-App -pictogrammen op de taakbalk verbergen in tabletmodus: STOND "uit" , HEB IK NU "AAN" GEZET!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, heljor zei:

5 maal opgestart en alles bleef op zijn plaats. Thx!

Wel had ik nu het volgende voor: hij bleef telkens hangen als ik wou "opnieuw opstarten"... (heb dus 5 x knop moeten inhouden)

Ik hoop dat er niks meer aan de hand is...

 

 

Oja, gewoon afsluiten gaat prima. En alvast bedankt voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner is geen beveiligingsprogramma. Daar bestaan veel misverstanden over.

 

Het belangrijkste element in de beveiliging ben je nog altijd zelf. Tien keer nadenkne alvorens je een stap in het onbekende zet. Bevraag je best vooraf als je ergens aan twijfelt.

Met Sophos is niet mis. De Premium versie van Malwarebytes zou een betere aanvulling zijn. Nu heb je waarschijnlijk nog de gratis versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2017 om 01:55, heljor zei:

Wel had ik nu het volgende voor: hij bleef telkens hangen als ik wou "opnieuw opstarten"... (heb dus 5 x knop moeten inhouden)

Stelt dat probleem zich nog steeds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.