Ga naar inhoud

instellen email


Aanbevolen berichten

 Ik probeer tevergeefs mijn telenet e-mail in te stellen op mijn tablet "acer model a3-a20, android versie 4.4.2" Ik heb gekozen voor "account toevoegen", vul mijn mail adres en wachtwoord in, dan volgens de aangegeven info op internet, "imap.telenet.be,  beveiliging SSL/TLS, poort 993". Ik moet dan op Volgende klikken en krijg dan steevast de melding dat hij geen verbinding kan maken met de server. Toch ben ik online gezien ik wel op internet geraak enz... Heeft iemand dit nog ondervonden op een soortgelijk toestel en hoe los ik dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op info van telenet vond ik het volgende:

 

ga naar account toevoegen, app imap, daar richtlijnen volgen. Ik moet dan mijn mail-adres, wachtwoord opgeven, vervolgens handmatig instellen aanklikken, dan mijn gebruikersnaam, beveiliging ssl, poort 993, server imap.telenet.be, klikken op volgende. Dan krijg ik de melding dat ik niet kan verbinden met de server maar ik kan ook niet verder om instellingen te doen, :winked:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.