Ga naar inhoud

audacity / windows 10


RikDC

Aanbevolen berichten

Ik las ergens dat Audacity problemen geeft in windows 10 en bij mij is dat dan ook het geval.

Mogelijk heb ik niet de juiste uitgave of is er toch wat fout met de instellingen.

Ik gebruik (of wil gebruiken ) dit om mijn oude fonoplaten op cd te zetten maar het branden lukt niet.

Ik speel een plaat en neem deze op en vervolgens sla ik die op bij Windows media player.

Vandaar geef ik de opdracht om te branden op een cd maar dit word steeds geweigerd.

Kan iemand mij op de goede weg zetten en liefst in gewone mensentaal ?

Dank bij voorbeeld.

 

   Rik

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bestandje (onder WAV) vanuit Audacity in de map muziek geplaatst en dan met CDburner proberen te branden.

Dit doet heel veel moeite en beweert zelfs bezig te zijn met branden maar het resultaat is een lege cd.

 

Apropos , bedankt voor uw hulp want dat was ik vergeten te melden.

 

Enfin , tot nog toe noppes ...

 

      Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele vraagjes Rik:

> wil je het als bestand opslaan (als mp3 dus) of wil je het branden om op een gewone cd-player af te spelen? (als cda dus) ?

> ofwel is het bestand brak, ofwel is je brandprogramma niet OK, ofwel voer je het branden op een foute manier uit ofwel is je cd/dvd-player niet in orde.

   we moeten vinden wààr het hem ergens zit.

   (kan je van deze vier mogelijkheden al enkele uitsluiten?)

 

> Dus enkele vragen hierbij:

- kan je andere bestanden nog wèl goed branden?

- heb je al geprobeerd van de mp3 op je computer af te spelen? (gaat dit?)

- kan je sowieso nog branden met je player?

- krijg je een of andere foutmelding? (zo ja: screenshotje ervan)

 

2 uren geleden, RikDC zei:

en beweert zelfs bezig te zijn met branden

brandt op dat ogenblik het lampje van je player?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ,

Ik wil dit als mp3 op cd's zetten en dat voor mijn volledige platencollectie.

Gisterenavond heb ik een klein succesje geboekt via Nero

Hier scheen het branden blijkbaar wel mee te lukken.

 

Ik probeer seffens opnieuw en hou u op de hoogte.

 

Bedankt.

  Rik

     

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag meegedacht - maar ik denk toch niet dat het helemaal van de baan is: CDburnerxp is gekend als een goed programma ('k gebruik het ook al jaren) en dus moet er iets anders loos zijn als het daarmee niet lukt. Maar dat komt misschien later nog eens tevoorschijn? (of het verdwijnt tussen de plooien van de tijd :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.