Ga naar inhoud

copy/paste probleem


masterchief1966

Aanbevolen berichten

geachte,

ik zit met een copy/paste probleem bij het verplaatsen van filmbestanden, dit probleem heeft zich niet steeds voorgedaan maar is een tijd geleden begonnen en lijkt erger te worden, maar van dat laatste ben ik niet 100% zeker.

 

Mijn configuratie is een Intel Core I7-4770 processor @ 3.40Ghz, 16Gb ram, 64-bit besturing, OCZ trion150 SSD met Win7 OS serv.pack1 (C schijf), 1x hotswap HDD western digital 1Tb (E schijf), 1x hotswap HDD seagate 750Gb (G schijf), 1x hotswap HDD western digital 1Tb (H schijf), Gygabite Nvidia geforce GTX 660 videokaart, Soundblaster Z soundcard...

 

Wat doet zich nu voor?

Ik download een film in een respectievelijke map op mijn E schijf, ik zoek dan ondertiteling op (SRT-files) en plaats deze mee in die map, zo gauw ik gechecked heb of de ondertiteling klopt, copy/paste ik het geheel, deze map dus, naar mijn H schijf en dan loopt het mis. Het kadertje opent met de voortschrijdingsbalk op, de dataoverdracht vertraagd echter geleidelijkaan tot ze op een 3/4 van volledig gewoon stopt/vastloopt! Een tijd geleden hield het daar op en geraakte ik er enkel uit via taakbeheer om alles te annuleren, nu echter "verdwijnt mijn H schijf gewoon uit mijn PC (???)! Als ik ga kijken in mijn verkenner is die schijf niet meer te vinden op de PC, als ik dan reboot is de schijf er weer terug en werkt al de rest weer normaal! Het is ook niet alleen als ik zulke files van schijf naar schijf copy/paste maar ook als ik bv een file op een stick wil zetten (externe opslag dus)..., ik dacht eerst nog dat het aan de grote van de files lag, want andere zaken, foto's bestanden, muziek kan ik zonder probs, vlot copy/pasten, maar daar ben ik nu ook zo zeker niet meer van.

Ik heb mij al beurs gezocht op het net maar kan daar nix specifiek vinden...

 

Is er hier mss iemand die kijk heeft op het probleem, laat mij dan gerust iets weten en bij voorbaat al bedankt

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders)

 

Bron: Forumregels PCH.

 

U vraag heeft te maken met het bewerken van auteursrechtelijk beschermd materiaal.

Het spreekt voor zich dat we als forum niet in de problemen willen komen dus kunnen, willen en mogen we hier geen assistentie verlenen.

Dit topic wordt dan afgesloten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.