Ga naar inhoud

Telenet modem probleem.


Gast

Aanbevolen berichten

Beste,

het betreft een witte modem van telenet. Wanneer ik verbindt via wifi, zegt hij ofwel dat hij is verbonden, maar geen internet heeft of hij zegt dat en opent de telenet self starter pagina. Nu, wij hebben die modem al een redelijk lange tijd. 

Weet iemand hoe ik terug kan verbinden en het internet gebruiken zonder dat het traag gaat en/of dat die selfstarter pagina opent?

We hebben telenet ondertussen ook al gecontacteerd en zij zeiden ons eerst een stroom reseet te doen en als dat niet hielp (wat het geval was) de reset knop op de modem in te drukken.

Dat hadden we gedaan maar dus zonder resultaat.

Mvg en alvast bedankt,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Daar ik het vorige bericht niet meer kan wijzigen, zet ik het in een nieuw bericht.

Ik heb hhet nogmaals geprobeerd en de modem heeft nu idd de lampjes laten flikkeren en is dan opnieuw opgestart. 

Zodra hij volledig aanstaat, 

Laat ik u het resultaat weten!

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Falstring.

Weer opent de telenet selfstarter nadat ik was verbonden met onze geresette wifi. Als ik dan onze login invul, Staat er geen producten gevonden...

Hierbijj een screen.

Mvg,

Jonas

 

1.PNG

Ook nog een screen van het type modem:

2.PNG.bd739c1eca95cc64b79373b913f953cf.PNG

aangepast door jonasthegamer
screen bijgevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

En je weet zeker dat je niet de verkeerde login hebt ingevuld?

Dit zou het eerste scherm zijn wat je te zien krijgt:

 

58a1b08952092-Telenet_Selfstarter.PNG

 

Vul nu eens niet je Telenet-login in, maar je klantennummer. Dat zou staan op je aankoopbevestiging. zie daarvoor de afbeelding.

 

(Ik ben een Nederlander, dus maak ik zelf geen gebruik van Telenet.)

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!! We hadden telenet eerst gecontacteerd en die zijden dat ze het probleem zouden deze maandag zouden oplossen! Echter toen ik thuiskwam merkte ik dat dat niet het geval was. Maar nu werkt alles weer naar behoren!

DANKJEWEL IEDEREEN!!

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.