Ga naar inhoud

Telenet problemen versturen mails


thierry1

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik de update gedaan van Windows 7 naar Windows 10.

Plots kon ik via Outlook 2010 geen mails meer sturen, enkel nog ontvangen. Het probleem is ook bij mijn smarthphone en tablet hetzelfde.

Op tablet en smartphone gebruik ik geen Outlook dus volgens mij ligt het niet aan de instellingen van de mailbox maar aan de inloggegevens van telenet zelgf.

Heb telenet gecontacteerd en die hebben me via hun site de inloggegvens door gegeven. Die blijken allemaal te kloppen maar toch kan ik geen enkele mail versturen.

Krijg telkens bijgevoegde error

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het om een POP3 account gaat...

 

Ga eens naar de instellingen van je account en klik op wijzigen.

Voer alle account gegevens nog eens opnieuw in en klik op Accountinstellingen testen.

Als de test nog faalt, klik dan op Meer instellingen / Geavanceerd.

Controleer de poortnummers van de servers:

Inkomende e-mail: 110

Uitgaande e-mail: 25

Klik op OK

Doe nog eens Accountinstellingen testen.

Als de test slaagt klik je op Volgende om de instellingen af te werken.

 

Als inkomende server gebruik ik altijd: in.telenet.be

en als uitgaande: uit.telenet.be

 

Als het om een IMAP account gaat...

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.