Ga naar inhoud

vraag bij Herinstallatie over TPM


latihan

Aanbevolen berichten

Beste, ik heb een Samsung tablet. Hierop sinds vorig jaar windows10. Omdat tablet heel traag werd besloot ik een herinstallatie te doen van Windows10.

Nu krijg ik de boodschap: 'a configuration change was requested to clear this computer's TPM. Warning: Clearing erases information stored on the TPM'.

 

Vraag: als ik 'ja' zeg, wordt windows10 dan nog wel opnieuw geïnstalleerd? Immers win10 checkt of deze hardware eerder al windows10 geïnstalleerd had?

 

 

bedankt

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Latihan,

 

je bent welkom op PCH - dat niet -, maar ik merk dat jij dezelfde vraag al op een ander forum stelde.

Fora houden daar meestal niet van om de eenvoudige reden dat de hulp van verschillende fora mekaar wel eens makkelijk tegenwerkt.

Vandaar ook dat het op PCH de regel is van dit beter niet te doen.

Daarom sluit ik voorlopig je topic (op het andere forum heb je toch al een antwoord gekregen) - moest je het na een tijd toch terug open willen, dan neem je maar contact op met een moderator en zien we nog wel. 

 

m vr gr, Passer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.