Ga naar inhoud

systeemherstel werkt nog steeds niet


vxvk

Aanbevolen berichten

Op de computer van een kennis van mij had ik windows 10 gezet. Op een gegeven moment werden er geen netwerken meer gevonden en ook systeemherstel werkte niet. Omdat uiteindelijk alles misging, heb ik een hele nieuwe herstart gemaakt. Maar steeds kon ik op het einde geen systeemherstelpunt terugzetten. Na drie keer opnieuw installeren ben ik nu zover dat tot aan de installatie van de canon printer alles goed ging. Maar met de canon printer erop kan k weer geen herstelpunt terugzetten. Ik heb een schermprint gemaakt van de foutmelding. Misschien kan iemand daar iets mee. Het is geen optie om de printer er weer af te halen want die is natuurlijk nodig. Ik heb al eerder ook Hotmail niet meer geïnstalleerd want ook daar ging het fout. Hotmail kan ook op de telefoon of op een tablet gelezen worden. Voor de gewone mail heb ik Thunderbird geïnstalleerd. Dat is prima. Wie weet raad? Vast bedankt. Gerda

foutmelding_herstelpunt.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is een tijd geleden dat we het gehad hebben over het systeemherstel. Ik heb de computer weer helemaal opnieuw via windows 7 geïnstalleerd en weer een upgrade gedaan naar windows 10. Daarna heb ik zelf aansluitend alle updates opgevraagd en geïnstalleerd. Nu deed systeemherstel het wel. De oplossing is dus waarschijnlijk dat windows niet bijgewerkt was. Misschien hebben anderen hier iets aan. Maar iedereen wel bedankt voor het meedenken. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.