Ga naar inhoud

[OPGELOST] muis reageert heel traag


Hilde

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren reageert mijn muis plots zeer slecht. Ik moet ettelijke keren klikken voor ze reageert. Ik werk met Windows XP en een draadloze muis. Ik heb al geprobeerd met nieuwe batterijen maar dit hielp niet. Ook de muisinstellingen al gecontroleerd, geen probleem. is er nog een andere instelling in Windows waar ik het aantal klikken enz. kan regelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg er ook voor dat je muis steeds in de buurt van je ontvanger (dat usb-stickje) blijft. Ik hing die vanachter aan mijn laptop en dat zorgde voor probleme...

ik denk niet dat dat het probleem is jomba, want de dag ervoor deed hij het wel gewoon :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de batterijen niet plat? is zoiets typisch maar niemand heeft er al aan gedacht...

Mevr. Hilde had reeds aangegeven dat ze nieuwe batterijen had gemonteerd ;-)

Ik kan hier niet meteen iets aanvullen, een vuiltje in de muis is inderdaad het vermoedelijk probleem, natuurlijk als dit een muis met een balletje is:

om te reinigen draait u het dekseltje los die rond de muisbal zit, haal het balletje eruit,links en rechts en/of boven zie je rolletjes, hieraan hangt waarschijnlijk het stof, dit kan je met een pincetje losmaken of wat losprutsen.

wanneer het een lasermuis is, dan kan je dat natuurlijk niet want die heeft geen balletje :-)

laat weten wat het geworden is

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.